۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۷:۵۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام:

زمینه اجرای مرحله جدید طرح کالا برگ الکترونیکی در ایلام فراهم شد

زمینه اجرای مرحله جدید طرح کالا برگ الکترونیکی در ایلام فراهم شد

ایلام-مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: زمینه اجرای مرحله جدید طرح کالا برگ الکترونیکی در ایلام فراهم شده است.

نورالدین الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دهک‌های یک تا سه به ازای ۲۰۰ هزار تومان خرید از مبلغ چهارصد هزار تومان و دهک‌های چهار تا هفت به ازای ۲۰۰ هزار تومان خرید از ۳۰۰ هزار تومان یارانه نقدی خود به ازای هر نفر می‌توانند از مزایای افزایش ۱۲۰ هزارتومانی برای خرید در فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر و فروشگاه‌های مشمول طرح در نقاط شهری و روستایی استفاده کنند.

وی افزود: ۱۱ قلم کالای اساسی از جمله ماست، شیر، پنیر، قند، شکر، ماکارونی، روغن مایه، برنج، گوشت مرغ، گوشت گوساله، حبوبات و تخم مرغ تا سقف مبلغ یارانه خانوار یک ماه زودتر از تاریخ واریز یارانه نقدی برای دهک‌های ششم و هفتم نیز فراهم می‌شود.

الیاسی ادامه داد: مشمولان طرح کالا برگ الکترونیک می‌توانند با روش‌های مختلف قبیل مراجعه به برنامه کاربردی شما یا شبکه ملی اعتبار از مزایای طرح ملی کالا برگ استفاده کنند و یا با شماره گیری *۵۰۰*۱۴۶۳ از مانده حساب خود آگاهی پیدا کرده و کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

کد خبر 5913684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha