۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۹:۰۶

رئیس اداره مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان خبر داد؛

حضور ۱۴ تیم از غرب کشور در رویداد نما به میزبانی کرمانشاه

حضور ۱۴ تیم از غرب کشور در رویداد نما به میزبانی کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس اداره مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از حضور ۱۴ تیم از غرب کشور در رویداد نما به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

احسان ماکویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور ۱۴ تیم از ۶ استان غرب کشور در «رویداد ملی نما»، اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های معاونت امور جوانان کشور با برنامه ریزی‌های انجام شده برای برگزاری رویداد ملی نما فراخوانی از اردیبهشت امسال تا ۱۵ تیر منتشر شد تا علاقه مندان در این رویداد حضور پیدا کنند.

وی افزود: در پی فراخوان انجام شده ۴۲۲ تیم از جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال در این رویداد شرکت کردند که با تقسیم بندی‌های منطقه‌ای این رویداد در پنج پهنه از مناطق کشور برنامه‌ریزی شد.

رئیس اداره مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان به اهداف برگزاری رویداد نما اشاره و تصریح کرد: این رویداد با هدف ارائه ایده‌های خلاقانه جوانان برای حل مشکلات اجتماعی برنامه ریزی شد که اکنون در این مرحله از رویداد منطقه‌ای غرب کشور در موضوعات طلاق، سالمندان، کودکان کار، آلودگی هوا و… ایده‌های قابل ارائه خواهیم داشت.

ماکویی خاطر نشان کرد: رویداد نما در ابتدا در سطح استانی و سپس در پنج منطقه که به میزبانی استان‌های گلستان، آذربایجان شرقی، اصفهان، سیستان و بلوچستان و کرمانشاه خواهد بود، برگزار می‌شود تا پس از آن برگزیدگان مناطق باهم به رقابت بپردازند.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه برگزار کننده سومین کمپ آموزشی آموزشی مناطق است، بیان کرد: در این دوره ۱۴ تیم از ۶ استان غرب کشور حضور داشته و برای سه روز در دوره‌های تدارک دیده شده ارائه ایده خواهند داشت.

رئیس اداره مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در پی فراخوان داده شده برای رویداد نما ۴۲۲ تیم ثبت نام کردند که نهایتاً ۸۰ تیم برگزیده و انتخاب شدند.

ماکویی در پایان با تاکید بر حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان از ایده‌های برتر و معرفی ایده‌های با قابلیت اجرایی به سرمایه‌گذاران، عنوان کرد: همچنین تیم‌های شرکت کننده در رویداد نما می‌توانند در کمتر از یک ماه برای سمن‌های خود مجوز دریافت کنند.

کد خبر 5913752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha