۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۹:۳۹

مدیرکل تعاون گلستان خبر داد؛

بهره مندی بیش از ۹۷ هزار خانوار گلستانی از طرح کالا برگ الکترونیک

بهره مندی بیش از ۹۷ هزار خانوار گلستانی از طرح کالا برگ الکترونیک

گرگان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: تاکنون تعداد ۹۷ هزار و ۶۱۷ خانوار گلستانی از کالابرگ الکترونیکی استفاده کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی خواجه مظفری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از بهره مندی ۹۷ هزار و ۶۱۷ خانوار گلستانی از طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد و اظهار کرد: شهروندان گلستانی استقبال بسیار خوبی از اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی داشته‌اند و تاکنون نزدیک به سه هزار میلیارد ریال از طریق استفاده از این طرح خرید کرده‌اند.

وی افزود: تا امروز در استان گلستان ۲۵۲ هزار تراکنش در طرح کالابرگ الکترونیکی انجام شده که مبلغ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از اعتبار یارانه‌ای و هزار و ۵۹۹ میلیارد ریال نیز به صورت نقدی پرداخت شده است.

خواجه مظفری در ادامه اضافه کرد: در اجرای مرحله ششم این طرح که از بیستم مهرماه شروع شده است، دهک‌های ششم و هفتم جامعه در گلستان نیز مشمول بهره مندی از طرح کالابرگ الکترونیک شدند.

وی تصریح کرد: بر این اساس هر سرپرست خانوار اگر مبلغ ۲۰۰ هزار تومان از پول یارانه را برای خرید ۱۱ کالای مورد نظر در فروشگاه‌های مرتبط هزینه کند، مبلغ ۱۲۰ هزار تومان به یارانه هر کدام از افراد خانواده اضافه خواهد شد.

وی افزود: افراد با هر میزان دریافت یارانه می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

به گفته خواجه مظفری هزار و ۵۰۰ فروشگاه کوچک و ۱۲۵ فروشگاه زنجیره‌ای برای خرید افراد متصل به این طرح هستند.

کد خبر 5913756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha