۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۲

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

«طوفان الاقصی» هیمنه دشمنان را در هم شکست

«طوفان الاقصی» هیمنه دشمنان را در هم شکست

زاهدان- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: «طوفان الاقصی» هیمنه دشمنان را در هم شکست.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شریفی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه، در تجمع پرشور حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت جنگی رژیم غاصب صهیونیستی و کودک کش اسرائیل که در محل دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان برگزار شد، افزود: گفتمان مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیل، گفتمان مقاومت و امت واحده بوده، عملیات «طوفان الاقصی»، باعث درهم شکستن هیمنه توهمی و پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و کودک کش اسرائیل شده است.
شریفی بیان کرد: هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب در هم شکسته شده و بزرگترین مبنا و مصداق آن وحدت است.
وی خاطرنشان کرد: امروزه چهره پلید و جنایتکارانه رژیم غاصب کودک کش، برای همه جهانیان برملا شده در حالی که مردم جمهوری اسلامی ایران سال‌ها بر این باور است که اسرائیل رژیم غاصب بوده و نمی‌توان با آن کنار آمد.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: هدف رژیم غاصب کودک کش، طرح خاورمیانه جدید و عادی سازی روابط بود به این منظور که مسلمانان فلسطینی هیچ حقی ندارند و شهروند درجه دو و سه محسوب می‌شوند، این طرح‌ها را اسرائیلی‌ها با حمایت آمریکایی‌ها دنبال می‌کنند ولی نتوانستند به آن دست یابند، چرا که وجدان‌ها و ملت‌ها بیدار بوده و دولت‌ها متوجه شدند پشت این رژیم چیست که به هیچ قانون و مقررات بین المللی و بشری پایبند نیست.
وی ادامه داد: در حال حاضر اسرائیل با حماس نمی جنگد بلکه با ملت و آرمان‌های فلسطین و آرمان رسول الله (ص) در حال مقابله و مبارزه است، این پیام خطاب به افرادی هست که مردد بوده و از زندگی مسالمت آمیز با رژیم غاصب کودک کش صحبت می‌کنند، در حالی که اگر کسی به زور خانه شما را غصب و کودک کشی کند یا به زنان و سالخوردگان حمله کند چه می‌کنید؟ این روشن‌فکری نیست.
وی گفت: با دیدن این حقایق و وقایعی که در حال رخ دادن است، امیدواریم این افراد به خود بیایند و به دامن گفتار آرمان فلسطین که آرمان رسول الله (ص) است، برگردند.
شریفی با بیان این مطلب که «طوفان الاقصی» هیمنه دشمنان را در هم شکست، تصریح کرد: از نخبگان سیاسی، علمی، قومی و مذهبی کشور بویژه سیستان و بلوچستان تشکر می‌کنیم که هوشمندانه پای کار هستند، بزرگان، علما و نخبگانی که به حق موضع گیری کردند و نشان دادند رژیم غاصب کودک کش قابل صلح نیست و گفتمان مقابله و مواجهه با این رژیم گفتمان مقاومت و امت واحده است.
به گفته وی، امروز بیش از هر زمان دیگر، امت اسلام باید فارغ از قوم و مذهب کنار هم باشند چرا که اسرائیل، دشمن شماره یک اسلام به شمار رفته و این موضوع، به عنوان یک اولویت راهبردی در جهان اسلام به آن پرداخته می‌شود.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در هیچ جنگی به این شکل منازل مسکونی و مردم بی دفاع مورد حمله قرار نگرفتند، بر این اساس باید مدال وحشی‌گری را باید به اسرائیلی‌ها داد، ما ایمان داریم به حرف مقام معظم رهبری که فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.
وی خاطرنشان کرد: بزرگترین و مهمترین پیام تجمع امروز، این است که در مواجهه با ظالم و دفاع از مظلوم ید واحد هستیم، البته سیاست جمهوری اسلامی ایران همیشه همین بوده، اگر چه برخی به دنبال آن هستند که بگویند شکست غیرقابل ترمیم اسرائیل، کار حماس و فلسطین نیست و قدرت دیگری پشت کار است اما خیر، ما از آرمان مظلومیت دفاع می‌کنیم اما این شکست مفتضحانه اطلاعاتی، امنیتی، عملیاتی و سیاسی ثمره وحدت و مقاومت و یکپارچگی ملت‌های اسلامی است.

طوفان الاقصی اسرائیل را در هم شکست
رئیس دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با اشاره به عملیات «طوفان الاقصی» و شکست بی‌سابقه و بزرگ برای اسرائیل غاصب، افزود: ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی همواره در مسیر حمایت از مظلومان فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، پیشگام بوده و ملت فلسطین را در مبارزه مقدس خود یاری کرده‌اند، امروز نیز در این دانشگاه میزبان جامعه دانشگاهی و جمعیت هلال احمر استان بودیم تا نشان دهیم از مردم مظلوم غزه حمایت کرده و انزجار خود را از حملات رژیم غاصب کودک کش اسرائیل به منصه ظهور برسانیم.
ابوالفضل توسلی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «با عنایت خداوند این حرکتی که در فلسطین آغاز شده به پیش خواهد رفت و منجر به پیروزی کامل فلسطین خواهد شد».

کد خبر 5914278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha