۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۹

رییس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن اعلام کرد؛

اجرای بیش از ۱۱۰ برنامه فرهنگی در شهرستان بردسکن

اجرای بیش از ۱۱۰ برنامه فرهنگی در شهرستان بردسکن

بردسکن- رییس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن گفت: طی سال جاری بیش از ۱۱۰ برنامه فرهنگی و هنری در سطح شهرستان بردسکن اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام هادی شکاری عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اظهار کرد: تمام فعالان عرصه مجازی و مشتاقان این حوزه با ارائه طرح‌ها و راهکارهای ناب خود می‌توانند سازمان را کمک کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن گفت: فعال سازی حوزه رسانه با محوریت تولید محتوا و روایت گری در موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی از برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی بردسکن است که در این راستا برنامه‌ای مختلف تهیه شده است.

وی با اعلام اینکه در سال جاری بیش از ۱۱۰ برنامه فرهنگی و هنری در شهرستان اجرا شده است، اظهار کرد: قطعاً اگر طرح‌های رسانه‌ای خوب و قابل اجرا در شهرستان مدنظر باشد با رایزنی‌هایی که انجام خواهیم داد نسبت به تأمین اعتبار در این حوزه از استان اقدامات خوبی را رقم خواهیم زد.

شکاری گفت: یکی از اقدامات با همراهی شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان، برگزاری برنامه‌های مردمی از جمله اربعین، محرم و صفر، شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، غدیر و.... است که با برنامه ریزی های انجام شده این مراسمات به طور کاملاً مردمی و با حضور حداکثری هیئات مذهبی و مردم شهرستان برگزار و این فعالیت‌ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن افزود: از موضوعات مهمی که سازمان تبلیغات اسلامی در سال جاری پیگیری می‌کند توجه به حوزه بانوان و کودکان و نوجوانان است و در این راستا، با راه اندازی نهضت پیشرفت بانوان در شهرستان برنامه‌های متنوعی را در طول سال ویژه این قشر برگزار خواهیم کرد.

ایجاد هیأت اندیشه ورز و تشکل‌های مردمی

وی از همکاری هیأت مکتب الزهرا سلام الله علیها حوزه علمیه امام صادق علیه السلام و آموزش و پرورش در حوزه نوجوانان که فعالیت‌های چشمگیری را در طول سال داشتند، اشاره کرد و گفت: در حوزه قرآنی با راه اندازی هیئت اندیشه ورز قرآنی متشکل از نخبگان قرآنی شهرستان برنامه‌های خوبی را برای فعالان عرصه قرآن اجرا کردیم و تا پایان سال نیز این برنامه‌ها ادامه خواهد داشت.

شکاری اظهار کرد: در حوزه جهاد تبیین بنا به امر امام جامعه با اعزام روحانیون به مساجد سطح شهرستان و مدارس در دو حوزه خواهران و برادران این برنامه مهم و محوری را پیگیری می‌کنیم و تا با استفاده از ظرفیت‌های توانمند فرهنگی موجود در شهرستان بتوانیم با تقویت این مهم به خصوص در آستانه انتخابات در این حوزه توفیقات چشمگیری را رقم بزنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن افزود: در حال حاضر ۳۵ خانه عالم در شهرستان داریم و امیدواریم با قولی که استاندار در سفر استانی به شهرستان دادند بتوانیم این عدد را تا پایان سال آینده به ۴۰ برسانیم که این مهم حمایت همه جانبه مسئولین امر را در شهرستان می‌طلبد.

کد خبر 5914379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha