۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۷

خوزستان همچنان صحنه اعتراض به جنایت رژیم اشغالگر قدس است

خوزستان همچنان صحنه اعتراض به جنایت رژیم اشغالگر قدس است

اهواز - تجمع گسترده مردم شهرهای مختلف خوزستان در محکومیت جنایت‌های اخیر رژیم اشغالگر قدس امروز هم ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع گسترده اقشار مختلف مردم خوزستان در محکومیت هلوکاست واقعی قرن و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان فلسطینی در نقاط مختلف این استان، امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه برگزار خواهد شد.

مردم خوزستان، دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی و سردار شهید بهنام محمدی‌راد با حضور در تجمع‌های گوناگون جنایات انجام شده در کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان فلسطینی در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم می‌کنند.

حرکت خودجوش مردم بندر امام خمینی در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در غزه و فلسطین از ساعت ۱۹ با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و بسیجیان آغاز می‌شود.

این راهپیمایی از مقابل مسجد حضرت قائم (عج) آغاز می‌شود و تا بانک صادرات منطقه بلوکیا ادامه خواهد داشت.

اجتماع مردمی حمایت از مظلومان غزه، یادبود شهدای بیمارستان المعمدانی غزه و محکومیت جنایات بی‌سابقه اسرائیل همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد محمدی اندیمشک برگزار می‌شود.

تجمع مردمی و خودجوش مردم آبادان در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در کشور فلسطین و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه از ساعت ۱۶ در میدان انقلاب آبادان برگزار خواهد شد.

اجتماع مردمی و خودجوش در دزفول برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها با عنوان از شهر مقاومت تا جبهه مقاومت از ساعت ۱۹ امشب آغاز می‌شود که اهالی پایتخت مقاومت ایران در این برنامه شرکت می‌کنند.

این تجمع مردمی در مقابل حرم مطهر حضرت سبزقبا (ع) برگزار می‌شود و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و بسیجیان در آن حضور خواهند یافت.

مردم ماهشهر نیز علیه جنایت رژیم کودک کش اسرائیل و در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین از ساعت ۱۹ تجمع می‌کنند و اهالی دیار سردار شهید محمود رئیس‌قنواتی با شرکت در آن جنایات صهیونیست‌ها را محکوم خواهند کرد.

تجمع اعتراضی مردم ایذه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی نیز شامگاه چهارشنبه ۲۶ مهر ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود.

تجمع بزرگ مردم شادگان در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه از ساعت ۱۹ آغاز خواهد شد.

این اجتماع مردمی در گلزار شهدای گمنام در پارک شقایق شادگان برگزار خواهد شد که اقشار مختلف مردم در آن شرکت می‌کنند.

تجمع محکومیت جنایات صهیونسیت‌ها در غزه و هولوکاست واقعی قرن با حضور اقشار مختلف مردم بهبهان شامگاه چهارشنبه ۲۶ مهر ماه از ساعت ۱۹:۳۰ در میدان بسیج این شهر آغاز می‌شود.

کد خبر 5915428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha