۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹

امام جمعه دیر:

رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکایی‌ها در غزه جنایت می‌کند

رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکایی‌ها در غزه جنایت می‌کند

بوشهر- امام جمعه دیر گفت: امروز همه مردم دنیا به این واقعیت رسیده اند که جنایات رژیم صهیونیستی در غزه با چراغ سبز آمریکایی‌ها همراه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح پنجشنبه در اجتماع بزرگداشت شهدای غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از جنایات رژیم کودکش صهیونیستی در شهر دیر، اظهار داشت: جنایت کاران صهیونیستی و حامیان آنها در یک اقدام ضدبشری و جنایت جنگی با حمله به بیمارستان غزه و به شهادت رساندن بیش از هزار نفر روی یزید و یزیدیان را سفید کردند.

امام جمعه بندر دیر افزود: همان طور که امام راحل در سال ۴۳ رئیس جمهور آمریکا را منفورترین فرد نزد ملت ایران خطاب کرد، امروز همه مردم دنیا به این واقعیت رسیده اند که جنایات رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکایی‌ها است.

وی با اشاره به حمایت آمریکا و کشورهای غربی و بدتر از آن منافقین در امت اسلامی از رژیم صهیونیستی، ادامه داد: بمب‌های آمریکایی هدیه بایدن به صهیونیست‌ها بود که بر سر کودکان فلسطینی فرود آمد و همه آنها را به خاک و خون کشید.

حسینی با بیان اینکه باید برای مظلومیت مردم غزه خون گریه کنیم، گفت: تنها انسان‌هایی که قساوت قلب دارند نسبت به این جنایات واکنش نشان نمی‌دهند.

وی ابراز کرد: رژیم صهیونیستی در محاسبات خود دچار خطای راهبردی شده و فکر می‌کند با این جنایت‌ها می‌تواند شکست بزرگی را که در عملیات طوفان الاقصی از ناحیه مبارزان فلسطینی به او وارد شده، بپوشاند.

امام جمعه دیر خاطرنشان کرد: خود صهیونیست‌ها می‌دانند که با این اقدامات نمی‌توانند آن شکست بزرگ نظامی، اطلاعاتی، امنیتی، سیاسی و حیثیتی را جبران کنند، بنابراین به دنبال منحرف کردن ذهن جامعه بشری از آن شکست فاحش و مفتضحانه هستند.

وی با اشاره به اینکه خدا دشمنان ما را احمق قرار داده است، تاکید کرد: این موج تنفر و انزجاری که نسبت به رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها شاهد هستیم قبل از این اقدام وحشیانه آنها نبود اما امروز حتی همین سران استکبار و قدرت‌های غربی هم مجبور هستند در مقابل افکار عمومی ملت‌های خودشان از این جنایت‌ها اظهار تأسف کنند.

حسینی افزود: امروز سران بعضی از کشورهای اسلامی که به دنبال ارتباط با رژیم صهیونیستی بودند مجبور شدند از موضع خود عقب نشینی کنند.

وی تصریح کرد: خون‌های پاک ملت مظلوم فلسطین در آینده‌ای نزدیک دامن صهیونیست‌ها را خواهد گرفت و جز سیه روزی و ننگ و نفرت جهانیان چیز دیگری نصیب این رژیم نخواهد شد.

امام جمعه دیر با تقدیر از کمک‌های مردم دیر به ملت فلسطین، بیان داشت: این کمک‌ها نشانه همدردی و مسلمانی و حمایت از مردم فلسطین و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی است.

کد خبر 5915898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha