۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیر:

صهیونیست‌ها تقاص خون مردم فلسطین را پس خواهند داد

صهیونیست‌ها تقاص خون مردم فلسطین را پس خواهند داد

بوشهر- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر گفت: صهیونیست ها در همین دنیا تقاص خون های مردم فلسطین را که بر زمین ریخته اند، پس خواهند داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی فخرایی صبح پنجشنبه در اجتماع بزرگداشت شهدای غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در شهر دیر، اظهار داشت: صهیونیست‌های جلاد و سفاک روزی تقاص جنایت‌های خود را پس خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر با تقدیر از احساس مسئولیت مردم دیر در قبال مظلومیت مردم فلسطین، افزود: کودکان بی گناه فلسطینی شب‌ها از ترس موشک‌های هواپیماهای اسرائیلی و گرسنگی و سرما بر خود می‌لرزند.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها وقتی تجمع مردم، زنان و کودکان فلسطینی در بیمارستان که امن ترین جای منطقه جنگی است، صورت می‌گیرد، شبانه و بزدلانه به مردم بی پناه حمله می‌کنند و بیش از هزار نفر را به خاک و خون می کشند و بعد از آن دوباره مدرسه‌ای را بمباران کردند.

فخرایی گفت: خوی سفاکی، جلادمنشی و ددمنشی در وجود صهیونیست‌ها نهادینه شده و آنها علاوه بر سرزمین فلسطین به ایران و تمام سرزمین‌های اسلامی چشم طمع دارند اما کور خوانده‌اند و به این هدف خود نخواهند رسید.

وی با اشاره به بی تفاوتی برخی سلبریتی های وطنی نسبت به جنایات اسرائیل، افزود: عده‌ای که بیچارگی و بدبختی و نفاق و رذالت از زبان‌هایشان بیرون می‌آید، نمی‌دانند اگر زیر پرچم حق نباشند لاجرم زیر پرچم باطل هستند و با ظالم محشور می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر با بیان اینکه صهیونیست‌ها در همین دنیا هم تقاص خون‌های پاکی که بر زمین ریخته‌اند را پس خواهند داد، بیان کرد: رژیم اسرائیل بعد از عملیات طوفان الاقصی توان خود را از دست داده و قدرت مدیریت صحنه ندارد برای همین آمریکا مستقیم وارد صحنه نبرد شده است.

وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه برای انعکاس مظلومیت مردم فلسطین، افزود: با یک توییت، مطلب و کلیپ هم می‌توانیم به یاری فلسطینی‌ها بیاییم.

کد خبر 5915902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha