در نشست خبری با ریشی سوناک؛

نتانیاهو: جنگ طولانی است و ما به کمک دوستان خود نیاز داریم

نتانیاهو: جنگ طولانی است و ما به کمک دوستان خود نیاز داریم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست خبری با همتای انگلیسی خود ضمن تکرار ادعاها علیه حماس و محور مقاومت، اذعان کرد که جنگ طولانی خواهد بود و تل آویو به کمک نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و همتای انگلیسی او که به اراضی اشغالی سفر کرده است، در نشست خبری مشترک در تل آویو شرکت کردند.

بنیامین نتانیاهو که رژیم تحت فرمانش در جنایت هولناک حمله به بیمارستان المعمدانی غزه به شدت تحت فشار افکار عمومی جهانی است، بار دیگر ضمن تکرار ادعاهای خود گفت: حماس چهره جدید نازیسم و مانند گروه داعش است. نبرد تل آویو، نبرد دموکراسی و تلاش برای ساختن آینده است.

وی ادامه داد: ما خواهان نابودی حماس هستیم و باید در این جنگ پیروز شویم و گروگان‌های خود را آزاد خواهیم کرد. جهان هشت سال پیش در کنار انگلیس ایستاد و اکنون ما به حمایت لندن و جهان نیاز داریم. از جمله اهداف حماس از آغاز جنگ علیه ما در هفت اکتبر، نابودی توافقات صلح تل آویو و کشورهای عربی منطقه بود.

نخست وزیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی تصریح کرد: برای نخستین بار است که مردم ما برای مقابله با چالش‌های ایجاد شده این گونه متحد می‌شوند. جنگ طولانی خواهد بود و ما به کمک همه دوستان خود از جمله انگلیس نیاز داریم. ما به نیابت از نیروهای متمدن در حال جنگ با گروه‌های ارتجاعی مثل حماس و حزب الله هستیم.

ریشی سوناک هم در این نشست خبری گفت: ما شاهد تصاویر هولناکی از حمله حماس بودیم و بر حق تل آویو در دفاع از خود و پیگرد نیروهای حماس تأکید می‌کنیم. حماس زندگی غیرنظامیان را در معرض خطر قرار داده است. ما به همکاری با تل آویو به ویژه برای آزاد کردن گروگان‌های انگلیسی از دست حماس ادامه می‌دهیم. ما خواهان پیروزی شما در این جنگ هستیم.

وی افزود: از تصمیم تل آویو برای گشودن گذرگاه به منظور ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه استقبال می‌کنیم.

سوناک بدون اشاره به جنایت‌های فجیع رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و به شهادت رساندن بیش از ۳۷۰۰ فلسطینی به نتانیاهو گفت: می دانم که تدابیر لازم را برای حفظ جان غیرنظامیان به کار خواهید گرفت! افتخار می‌کنم که در سخت‌ترین شرایط در کنار شما هستیم.

کد خبر 5916255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha