۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۷:۱۲

رییس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

رفع مشکلات و انتقال مطالبات مردمی در دستور کار شورای اسلامی

رفع مشکلات و انتقال مطالبات مردمی در دستور کار شورای اسلامی

شهرکرد_رییس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: شورای اسلامی استان تمام تلاش خود را با همراهی مدیران در جهت رفع مشکلات و انتقال مطالبات مردمی در استان به کار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن میری شامگاه پنجشنبه در هفدهمین اجلاس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری شاخص ترین موارد در عملکرد ۲ ساله شورای استان را تشریح کرد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تشکیل شوراهای اسلامی این شجره طیبه که یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌باشد ریشه در قرآن دارد گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا مستحکم‌ترین پل‌های ارتباطی میان حاکمیت و مردم هستند که تمام تلاش خود را با همراهی مدیران در جهت رفع مشکلات و انتقال مطالبات مردمی در استان به کار گرفته است.

میری با اشاره به عملکرد ۲ ساله شورای اسلامی استان گفت: شاخص ترین اقدامات این شورا شامل برگزاری ۱۲۴ جلسه رسمی با حضور ۴۰ مدیر دستگاه اجرایی و مسئولین ارشد استان بوده که ماحصل این جلسات اتخاذ ۱۲۰۰ مصوبه بوده که قریب ۸۰ درصد آن اجرایی شده است.

وی افزود: بیش از ۶۷۰۰ مکاتبه اداری با شورای عالی استان‌ها، دستگاه اجرایی در استان انجام شده و مطالبات مردمی و معضلات استان پیگیری شده است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: انعقاد ۶ تفاهم نامه همکاری با دستگاه‌های اجرایی در سطح استان، ارسال ۱۰ طرح اصلاح قوانین و مقررات و حل و فصل اختلافات محلی از مهم‌ترین اقدامات این شورا می‌باشد.

وی ضمن تقدیر از عملکرد شورای عالی استان‌ها در دوره ششم اذعان داشت: جامعه شورایی به دلیل ارتباط مستقیم با مردم و در کف جامعه بودن مطالبات گسترده‌ای دارد که برای پیگیری با کمبودهایی مواجه است لذا از شورای عالی استان‌ها انتظار است نسبت به فراهم سازی زیرساخت‌های لازم جهت تسهیل امور شوراهای اسلامی از جمله شوراهای فرادست اقدام کند.

کد خبر 5916583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha