۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه خبر داد؛

اعمال قانون هوشمند خودروهای فاقد معاینه فنی در کرمانشاه

اعمال قانون هوشمند خودروهای فاقد معاینه فنی در کرمانشاه

کرمانشاه- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال قانون هوشمند خودروهای فاقد معاینه فنی در کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ محمد حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای کاهش حوادث ترافیکی و همچنین بالابردن سطح ایمنی خودروهای فاقد معاینه فنی در کرمانشاه به صورت هوشمند اعمال قانون می‌شوند.

وی افزود: دوربین‌هایی که در مسیرهای ترددی در کرمانشاه نصب شده از طریق اتصال به سامانه سیمفا به صورت هوشمند پس از استعلام خودروها، خودروهای فاقد معاینه فنی را جریمه و اعمال قانون می‌کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت داشتن معاینه فنی برای خودروها، تصریح کرد: صاحبان خودروهای نو تا ۴ سال از زمان تولید نیاز به گرفتن معاینه فنی جدید ندارند.

وی ادامه داد: خودروهایی که معاینه فنی ندارند در اسرع وقت به نمایندگی‌های مجاز معاینه فنی مراجعه کرده و برگ معاینه فنی را دریافت نمایند.

کد خبر 5916644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدجواداجاقی IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      2 0
      معاینه فنی بابنزین بی کیفیت یورو ۲ تولیدی شرکت نفت کرمانشاه ظلم به مردم است وخصوصی سازی شرکت نفت کرمانشاه هیچ سودی بجز زیان مردم نداشته واکثر استانها بنزین یورو چهار تولید کرده اند بجز کرمانشاه باید شرکت نفت کرماشاه جریمه وخسارت به مردم بدهد.