۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱

امام جمعه گلستان:

جوانان غزه در طوفان الاقصی توان اجرایی بالای خود را نشان دادند

جوانان غزه در طوفان الاقصی توان اجرایی بالای خود را نشان دادند

بهارستان- امام جمعه گلستان گفت: جوانان غزه در طوفان الاقصی توان اجرایی بالای خود را نشان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گلستان گفت: بمباران مردم غزه و کشتار مردم بی پناه و کودکان معصوم نشان از پستی و پلیدی و ضعف اسراییل در برابر مجاهدان فلسطینی است.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: طوفان الاقصی به معنای واقعی یک طوفان عظیم بود که هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فروریخت و جوانان غزه نشان دادند چنان قوی و مقتدر شدند که می‌توانند پیچیده‌ترین عملیات نظامی را با سرعت و دقت برنامه ریزی انجام دهند و رژیم صهیونیستی بلکه دنیا را حیرت زده کنند.

امام جمعه گلستان گفت: با این اقدامات رژیم منحوس اسراییل روز به روز منفورتر و به شکست نزدیک تر خواهد شد، مسئول اصلی جنایات در غزه و کشتار کودکان معصوم شیطان بزرگ آمریکا است، که دم از حقوق بشر می‌زند ولی کمک‌های بشر دوستانه غذا و دارو را در سازمان ملل وتو می‌کند.

موسوی افزود: انتظار داریم دولت‌ها و ملت‌ها مسلمان و آزاده جهان، سازمان کنفرانس اسلامی دستگاه دیپلماسی نقش فعال در حمایت از مردم غزه ایفا نمایند. امروز همه باید به وظیفه خود در قبال جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم غزه عمل کنند اصحاب رسانه اجازه ندهند جای شهید و جلاد عوض شود. مظلومیت مردم غزه را به گوش جهانیان برسانند و مردم با کمک‌های مادی و معنوی حمایت خود را اعلام نمایند.

کد خبر 5916770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha