گسترش موج وحشت در میان صهیونیست‌های خارج‌نشین

گسترش موج وحشت در میان صهیونیست‌های خارج‌نشین

در ادامه هشدارهای مقامات رژیم صهیونیستی، شورای امنیت این رژیم از صهیونیست های مقیم چند کشور خواست فوراً این کشورها را ترک کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره به نقل از شورای امنیت رژیم صهیونیستی گزارش داد: از اسراییلی های مقیم ترکیه، امارات، بحرین و مالزی می خواهیم فوراً این کشورها را ترک کنند.

این شورای رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرد: از اسراییلی های مقیم اندونزی و الجزایر مالدیو نیز می خواهیم فوراً این مناطق را ترک کنند.

این در حالیست که ساعتی قبل سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وزارت خارجه این رژیم از اسراییلی‌ها خواسته سریعاً مصر و اردن را ترک کنند.

در ادامه این بیانیه از صهیونیست‌‎ها خواسته شده از سفر غیرضروری به مراکش نیز خودداری کنند.

در روزهای اخیر اعتراضات ضد صهیونیستی متعددی در کشورهای مصر، اردن و مراکش علیه صهیونیست‌ها در واکنش به جنایات جنگی اشغالگران در غزه رخ داده است.

در آغاز جنایات جنگی صهیونیست‌ها علیه نوار غزه نیز در یک رخداد امنیتی شماری از گردشگران صهیونیست در مصر هدف حمله قرار گرفتند که طی آن شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

کد خبر 5917492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      شر آنها کم در کشورها هر جا این قوم در خاک آنها باشند همه جا رو تبدیل به فاجعه بحران به فلسطین تبدیل می کنند .
    • NP IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      به نظر بنده مصر و اردن اجازه ترک از کشور نده بهتره چون وقتی جنگ از غزه به این کشورها برسه میشه به عنوان گروگان استفاده یا معامله در رابطه با کمک رسانی به غزه پیشنهاد کنند
    • NP IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      در همه کشورها که هستند به نظر من به گروگان گرفته و اجازه خروج داده نشه کشورهای منطقه با مساله کمک رسانی به غزه معامله کنند .
    • NP IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      معلومه که با خروج سریع تر سعی دارند در داخل این کشورها به عنوان گروگان و برای معامله توسط این کشورها برای کمک رسانی به غزه گرفته نشوند