۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۴

بسیج اساتید حوزه های علمیه همدان:

رژیم صهونیستی برگ نحس دیگری را در تاریخ ثبت کرد

رژیم صهونیستی برگ نحس دیگری را در تاریخ ثبت کرد

همدان_ بسیج اساتید حوزه های علمیه همدان در محکومیت اقدام جنون آمیز رژیم صهیونیست در هدف قراردادن یک بیمارستان، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پرونده کثیف صهیونیست با فاجعه روز سه شنبه، دعوت مردم به حضور در بیمارستان و هدف قراردادن مجروحان و بی پناهان، برگ نحس دیگری را در تاریخ ثبت نمود اوج سنگ دلی و دد منشی را در برابر دیدگان جهانیان به تصویر کشید. حادثه غم بار و حزن آلودی که دل‌های آزادی خواهان عالم را به درد آورد و نفرت و خشم را در قلب‌ها ایجاد کرد. هر آنچه از این مصیبت گران گفته شود کم است و وقاحت دشمن سرسخت، لجوج و سخت دل بیش از آن است که در متن بگنجد.

بسیج اساتید حوزه‌های علمیه همدان با ابراز تأسف و تأثر وافر از این مصیبت، حادثه رقت بار و تلخ یاد شده را محکوم نموده و سکوت مجامع بین الملل و دولتمردان بزدل را در جهت تقویت ظلم آشکار دانسته و همه مراکز علمی، حوزوی و دانشگاهی، گروه‌ها، نهادها، تشکل‌های فراگیر، اقشار گوناگون جامعه و مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران عزیز را به حضور فعال و دشمن شکن در تجمعات و راهپیمایی‌های خودجوش، فرامی خواند. و آمادگی نیروهای خود را برای انجام وظیفه در مسیر حمایت از گروه مقاومت در غزه اعلام می‌دارد.

ما جان برکفان و کفن پوشان، منتظر اشاره ولی نعمتمان حضرت امام خامنه ای دام ظله العالی بوده و شهادت در راه تحقق بخشیدن به آرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی قدس سره، یعنی آزاد سازی قدس شریف را افتخار دانسته و برای آن لحظه شماری می‌کنیم.

کد خبر 5917705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha