۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰

معاون استاندار اردبیل:

۷۰ داوطلب از اردبیل ثبت نام خود را در مجلس دوازدهم قطعی کردند

۷۰ داوطلب از اردبیل ثبت نام خود را در مجلس دوازدهم قطعی کردند

اردبیل-معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۷۰ داوطلب از استان اردبیل طی ۳ روز نخست ثبت نام خود را در مجلس دوازدهم قطعی کردند.

رضا قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تعداد ثبت نام داوطلبان مجلس دوازدهم تاکنون اظهار کرد: ۸۹۴ نفر در مرحله پیش ثبت‌نام برای رقابت اعلام حضور کرده بودند که تاکنون طی ۳ روز نخست ثبت نام نهایی ۷۰ نفر انجام شده است.

وی با بیان اینکه مرحله ثبت نام نهایی داوطلبان از ۲۷ مهر ماه آغاز شده است، گفت: تا به امروز ۳ نفر خانم و ۶۷ نفر آقا برای حضور قطعی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام حضور کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به تداوم ثبت نام داوطلبین تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۳ آبان ادامه داد: در این مرحله صرفٱ افرادی امکان ثبت‌نام دارند که در مرحله پیش‌ثبت‌نام کد رهگیری دریافت کرده باشند.

قاسمیان خاطرنشان کرد: ۳۵ نفر از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، ۱۲ نفر از حوزه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز، ۱۲ نفر از حوزه مشکین‌شهر، ۷ نفر از حوزه خلخال و کوثر و ۴ نفر نیز از حوزه انتخابیه گرمی و انگوت ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: در مرحله ثبت‌نام نهایی امکان تغییر حوزه انتخابیه برای داوطلبان فراهم است.

کد خبر 5918130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha