۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۵

فرماندار بیجار:

برنامه‌های فرهنگی بانشاط در بیجار مورد حمایت قرار می‌گیرد

برنامه‌های فرهنگی بانشاط در بیجار مورد حمایت قرار می‌گیرد

بیجار_ فرماندار بیجار گفت: برنامه‌های فرهنگی بانشاط که در مناسبت‌های مختلف ایام سال اجرا می‌شود مورد حمایت مالی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی که در فرمانداری بیجار برگزار شد، اظهار کرد: انجام کارهای فرهنگی و هنری اهمیت بسیار زیادی دارد و با توجه به دسیسه دشمنان و دشمنی‌های صورت گرفته بالاخص در یک سال گذشته بیش از گذشته به کارهای فرهنگی و هنری نیاز داریم.

وی افزود: کاری که دشمنان در سال گذشته انجام دادند تصور داشتند که امسال هم ادامه پیدا خواهد کرد اما با هوشیاری و بصیرت مردم در راه رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

فرماندار بیجار تاکید کرد: دشمنان هزینه زیادی را برای ایجاد ناامنی در جامعه پرداخت کرد در انجام این مهم ناکام ماند.

محبیان به اهداف دشمن در ایجاد نام امنی‌ها اشاره کرد و بیان داشت: امروز می‌بینیم که غبار فرو نشسته و واقعیت‌ها مشخص شده که هدف دشمن نه حجاب بلکه ایجاد شکاف بود و بعد یک سال تفرقه و دشمنی بین خود دشمنان ایجاد شده است.

وی به به اهمیت کار فرهنگی اشاره و عنوان کرد: نتانیاهو هم صراحتاً گفته بود برای ضربه زدن به ایران باید کار فرهنگی کرد و این موضوع جدیدی نیست و رهبر معظم انقلاب همواره تاکید بر موضوع فرهنگ دارند.

فرماندار بیجار ادامه داد: متأسفانه فقر فرهنگی موجب آسیب‌های اجتماعی زیادی می‌شود بالاخص در طلاق که شاهد افزایش این آسیب مهم هستیم و متأسفانه در بین زوج‌ها و خانواده‌ها جشن‌های طلاق رواج پیدا کرده که این مهم نشان از پیگیری و برنامه‌ریزی دشمنان است.

محبیان به اهمیت انجام کارهای فرهنگی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته در بخش فرهنگ کار زیاد کار نکردیم و دشمن سعی داشت تا جامعه ما را یک جامعه افسرده و خموده نشان دهد اما خوشبختانه بسیاری از استان‌ها برای نشاط اجتماعی قدم برداشتند.

وی تاکید کرد: یکی از استان‌های مورد هدف دشمنان استان کردستان بود اما با برگزاری جشن بزرگ امت احمد و حضور گسترده مردم شاهد برپایی جشنی باشکوه و شاد در این استان بودیم.

محبیان با اشاره به برگزاری برنامه‌های شاد و اعیاد ائمه بیان داشت: همانگونه که شاهد برپایی مراسم باشکوه میلاد پیامبر بودیم لازم است برای سایر مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی برنامه‌ریزی داشته باشیم تا مراسمی باشکوه برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: اطلاع رسانی و برنامه‌ریزی برای اعیاد و مناسبت‌ها انجام شود و همانگونه که جلسات اربعین که از الان در حال انجام است باید از اکنون برای جشن اعیاد نیمه شعبان هم وارد شویم و این مراسم را باشکوه برگزار کنیم.

فرماندار بیجار اعلام کرد: از مسئولان فرهنگی به جد می‌خواهیم برای تک تک مناسبت‌های تقویمی برنامه‌های شاد داشته باشند و حمایت مالی و پشتیبانی لازم هم صورت خواهد گرفت.

کد خبر 5918408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha