۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

شهادت مردم بی‌گناه ابهت پوشالی رژیم صهیونیست را شکسته است

شهادت مردم بی‌گناه ابهت پوشالی رژیم صهیونیست را شکسته است

زنجان- نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: شهادت مردم بی‌گناه غزه و زندگی با کمترین امکانات ابهت پوشالی رژیم صهیونیست را شکسته است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی، ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان اظهار کرد: یاد شهدا ادای دین ما به این بزرگواران است، شهدا هر روز و هر زمان برای ما پیام دارند به ویژه در شرایطی که حفظ عزت، سربلندی، قرآن و دین به میان باید پیام شهیدان بلندتر است.

وی تصریح کرد: آنچه در شرایط وحشتناک امروز مردم غزه را باعزت و سربلند نگه داشته، همین روحیه شهادت است؛ چراکه می‌بینیم مردم غزه در حال حاضر کمترین امکانات زندگی را دارند و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه قدرت پوشالی رژیم صهیونیست را می‌شکند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با محکوم کردن سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایات وحشتناک رژیم صهیونیست عنوان کرد: این سکوت آبروی مدعیان حقوق بشر را برده است.

وی با اشاره به اینکه یهود صهیون معتقد است انسان درجه اول یهود است و به دیگران نگاه بردگی دارد، خاطرنشان کرد: آن‌هایی که نقشه از نیل تا فرات را داشتند اکنون از صدای آژیر هراس پیدا کردند و ابهت پوشالی آن‌ها در هم خواهد شکست.

خاتمی زنده نگه داشتن نام شهدا را یکی از نیازهای اساسی کشور دانشت و گفت: اهمیت این موضوع آنچنان است که رهبر معظم انقلاب اسلامی، چندین مرتبه در سال‌های اخیر به صراحت و به دور از تعارف‌های مرسوم نسبت به بزرگداشت یاد شهدا تاکید کرده‌اند.

وی ابراز کرد: اگر روز به روز یاد و نام شهدا و شیوه زندگی آنان در جامعه ما رواج پیدا کند، مسأله شهادت در جامعه ماندگار خواهد شد، در این صورت در چنین جامعه‌ای شکست معنا نخواهد داشت و آن ملت، بدون ترس در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند.

شهردار زنجان نیز در این جلسه بیان کرد: همت جمعی بر این است که همه امکانات برای برگزاری کنگره شهدا به نحو احسن فراهم شود تا نسبت به شهدا ادای دین گرده باشیم و دبیرخانه کنگره با قوت به کار ادامه می‌دهد.

علیرضا فیروزفر با اشاره به اینکه قانونی داریم که انجام تعهدات باید در سال ابلاغ بودجه باشد، اظهار کرد: ولی خود را مکلف می‌دانیم تا کار را انجام دهیم و منابع مالی را از راه‌های دیگر فراهم کنیم و در حوزه فرهنگی اقدامات برای چاپ ۶ اثر فاخر صورت گرفته است.

کد خبر 5918479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha