۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳

مدیر کل کانون پرورش فکری و نوجوانان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

بهره مندی کودکان سیستان و بلوچستانی از برنامه‌های هفته ملی کودک

بهره مندی کودکان سیستان و بلوچستانی از برنامه‌های هفته ملی کودک

زاهدان- مدیر کل کانون پرورش فکری و نوجوانان سیستان و بلوچستان، گفت: چهار هزار کودک و نوجوان سیستان و بلوچستانی از برنامه‌های هفته ملی کودک، بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا سالاری پیش از ظهر امروز یک شنبه در ویژه برنامه «کودکان مقاومت و قصه‌های نظم و امنیت» که به یاد کودکان و نوجوانان غزه در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری، کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان برگزار شده بود، افزود: در هفته ملی کودک امسال، برنامه‌های فراوانی برای مخاطبان در کانون استان برگزار شد و حدود چهار هزار کودک و نوجوان استان از آن بهره‌مند شدند، اما در کانون، کودکان غزه را فراموش نکردیم و هفته جاری را به آنان اختصاص دادیم که همکاران در سراسر استان در حال اجرای برنامه‌های مختلفی به یاد آنان هستند.

وی، ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خویش به مسئله فلسطین اشاره کرده‌اند و با صراحت از نابودی اسرائیل خبر داده‌اند، هنگامی که ما اتفاقات اخیر را در کنار واکنش جامعه جهانی مشاهده می‌کنیم، متوجه می‌شویم که چقدر به تحقق این وعده نزدیک هستیم.

مدیرکل کانون با اشاره به بمباران اخیر در بیمارستان غزه، آن را جنایتی هولناک خواند و گفت: رژیم صهیونیستی با زیر پا گذاشتن تمام قوانین جنگ، اتفاقی را رقم زد که بدون چراغ سبز آمریکا، انگلیس و دیگر قدرت‌ها امکان‌پذیر نبود و همین باعث شد جهان با بینش بیشتری به قضیه جنگ اخیر نگاه کند.

سالاری با برشمردن خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مخاطبان، آن را ظرفیتی برای تحقق رسالت کانون که همان توانمندسازی و آگاهی‌بخشی به کودکان و نوجوانان است، ادامه داد: در موضوع اخیر نیز برنامه‌های گوناگونی تدارک دیده شده تا آگاهی، بصیرت و بینش در مخاطبان ایجاد شود و این باور در آنان شکل بگیرد که برای تحقق نظم نوین جهانی، تأثیر کودکان و نوجوانان توانمند انکارناپذیر است.

وی در بخشی از سخنان خود به بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی هم اشاره کرد و ضمن دعوت از همگان برای شرکت در این رویداد به همکاری‌های گسترده کانون و پلیس راهور اشاره کرد و محورهایی را برای قصه‌گویی برشمرد.

کد خبر 5918543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha