۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴

معاون فرماندار چابهار:

سیلاب راه ۴۲ روستای چابهار را بست؛ قطعی برق ۶روستا

سیلاب راه ۴۲ روستای چابهار را بست؛ قطعی برق ۶روستا

چابهار- معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار از بسته شدن راه ۴۲ روستا و قطعی برق شش روستا براثر وقوع سیلاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری چابهار، دادکریم بلوچ در تشریح این خبر، گفت: بارش باران و جاری شدن سیلاب در ۲۴ ساعت گذشته، راه ۴۲ روستای محدوده شهرستان‌های چابهار، قصرقند و کنارک را بست و برق شش روستای بخش پیرسهراب چابهار پس از گذشت یک روز همچنان قطع است.

وی ادامه داد: از روز گذشته تاکنون مسیرهای پیرسهراب به هوشمب، عورکی، کلسکان، رگتی و راه محدوده روستاهای فتحعلی کلات بسته است و تردد پس از فروکش کردن آب میسر می‌شود.

وی بیان کرد: وجود بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه خاکی، نداشتن پل بر روی رودخانه‌ها و خاکی بودن مسیرها، تردد در زمان بارندگی را به دلیل لغزندگی جاده و جمع شدن گل و لای سخت می‌کند که نیاز است هر چه سریع‌تر جاده‌های روستایی چابهار با تخصیص اعتبار آسفالت و ابنیه فنی و پل‌های مسیر تکمیل شوند.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه چابهار اظهار کرد: بخش پیرسهراب از نظر راه آسفالته و استانداردسازی راه‌ها محرومیت زیادی دارد و با کمترین بارندگی و جاری شدن سیلاب مسیرهای روستایی تا چند روز قابل تردد نیستند.

وی اضافه کرد: روستاهای سردج، ندکان، شفی محمد، شهداد و هوشمب تا سدزیردان برق از روز گذشته قطع بوده و به دلیل بسته شدن مسیرها امکان اعزام نیروی برق نیست، به محض فروکش کردن آب، عوامل اداره برق شهرستان به این روستا اعزام تا مشکلات قطعی برق را حل کنند.

کد خبر 5918693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha