۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۸

بایدن: اسرائیل حق دفاع از خود را دارد!

بایدن: اسرائیل حق دفاع از خود را دارد!

رییس‌جمهور آمریکا امروز در پیامی مضحک ادعا کرد: اسرائیل حق دفاع از خود را دارد! ما باید مطمئن شویم که آنها آنچه را که برای محافظت از مردم خود نیاز دارند، در اختیار دارند!

به گزارش خبرگزاری مهر، «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا امروز یکشنبه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با ادامه جانبداری همیشگی این کشور از جنایت های اشغالگران قدس علیه مردم مظلوم فلسطین ادعا کرد: اسرائیل حق دفاع از خود را دارد! ما باید مطمئن شویم که آنها آنچه را که برای محافظت از مردم خود امروز و همیشه نیاز دارند، در اختیار دارند!

رییس جمهور آمریکا در این خصوص ادامه داد: من و نتانیاهو (نخست وزیر اشغالگران قدس) درباره چگونگی عملکرد (رژیم) اسرائیل بر اساس قوانین جنگ صحبت کرده‌ ایم. این به معنای محافظت از غیرنظامیان در نبرد است!

بایدن: اسرائیل حق دفاع از خود را دارد!

گفتنی است که روزنامه واشنگتن پست پیشتر به نقل از سخنگوی کاخ سفید در ارتباط با ادعاهای مطرح شده از سوی صهیونیست ها علیه مقاومت فلسطین، نوشت: نه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و نه هیچ مسئول آمریکایی دیگر هیچ تصویری مبنی بر تأیید صحت گزارش‌های منتشر شده در این خصوص، ندیده است. سخنان بایدن در خصوص اقدامات وحشیانه صورت گرفته برپایه ادعاهای سخنگوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و گزارش‌های رسانه‌های اسرائیلی مطرح شده است.

پیش از این نیز جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود که نیروهای مقاومت فلسطین کودکان را هدف قرار نمی‌دهند.

در همین خصوص یک مقام آمریکایی در گفتگو با الجزیره اعلام کرد که سخنان بایدن درباره اقدامات ادعایی حماس بر پایه سخنان مسئولان صهیونیست مطرح شده است.

کد خبر 5918899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      1 0
      مگر تعیین کننده حق تویی؟
    • یک مسلمان IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      0 0
      بایدن احمق اصلاً عقلش کارنمیکنه،اوّل حرف میزنه بعدفکرمبکنه!!@@!@.