۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۶

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان خبر داد؛

دستگیری عامل انتشارفراخوان‌های تجمعات غیرقانونی سیستان و بلوچستان

دستگیری عامل انتشارفراخوان‌های تجمعات غیرقانونی سیستان و بلوچستان

زاهدان- رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل انتشار فراخوان‌های تجمعات غیرقانونی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن کیخا، عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از دستگیری عامل انتشار فراخوان‌های تجمعات غیرقانونی و تشویش اذهان عمومی در عملیات پلیس فتا شهرستان زاهدان خبر داد.

وی در تشریح این خبر ادامه داد: در راستای اشراف اطلاعاتی، رصد و پایش مستمر فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی و پشت پرده انتشار فراخوان‌های تجمعات غیرقانونی در دستور کار ویژه مأموران پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

وی اضافه کرد: در این خصوص، مأموران پلیس فتا استان با اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق فضای مجازی موفق شدند گرداننده یکی از صفحات اجتماعی که با انتشار مطالب تحریک آمیز اقدام به تشویش اذهان عمومی و شکل گیری تجمعات اعتراضی و خرابکارانه می‌کرد را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کنند.

این مقام نیروی انتظامی، اظهار کرد: متهم در تحقیقات تخصصی، پس از مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به جرایم خود اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای اقدامات قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کیخا خاطرنشان کرد: پلیس با هوشیاری و اشرافیت بالا هرگونه تحرک افراد اخلالگر در فضای حقیقی و مجازی را زیر نظر دارد و اجازه ناامن کردن فضای آرام کشور را به هیچکس نخواهد داد.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در انتها از کاربران درخواست کرد: در مواجهه با موارد مشکوک و مخل نظم اجتماعی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir و یا شماره گیری ۰۹۶۳۸۰ آن را به پلیس فتا اعلام کنند.

کد خبر 5918973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      0 0
      عالی