۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶

سرهنگ اکبری خبر داد؛

اجرای سومین مرحله طرح مقابله با سارقان خشن

اجرای سومین مرحله طرح مقابله با سارقان خشن

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از اجرای سومین مرحله طرح مقابله با سارقان خشن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا اکبری، معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا گفت: در راستای کنترل و کاهش سرقت‌های خشن، طرح مقابله با سارقان خشن به مدت ۳ روز در مهرماه سال جاری در سطح استان‌های هدف به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: این طرح در سطح استان‌هایی همچون تهران بزرگ، خراسان رضوی، خوزستان، غرب تهران، شرق تهران، البرز، اصفهان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان اجرا شد که در نتیجه تعداد قابل توجهی متهم دستگیر شدند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه ۷۳ درصد از دستگیر شدگان سابقه دار و ۲۶ درصد فاقد سابقه بوده اند، گفت: با تلاش کارآگاهان تعداد متعددی انواع سرقت‌های خشن از متهمان کشف شد.

وی افزود: بیشترین آمار دستگیری و همچنین کشف به ترتیب مربوط به استان خراسان رضوی، تهران بزرگ و استان البرز بوده است.

سرهنگ اکبری در ادامه ضمن توصیه به شهروندان به اینکه هنگام حمل پول از خیابان‌های خلوت تردد نکنند، گفت: کیف قاپی معمولاً با موتورسیکلت‌های تندرو و یک نفر سرنشین با کلاه انجام می‌شود بنابراین مواظب این قبیل موتور سواران باشید.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس با اجرای طرح‌های عملیاتی مستمر برخورد قاطعانه با این گونه جرایم را در دستور کار دارد، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با سرعت و دقت نسبت به پی جویی این قبیل پرونده‌ها اقدام و بازگرداندن اموال مسروقه به مال باختگان را در اولویت قرار می‌دهند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا به والدین توصیه کرد: از در اختیار قرار دادن گوشی‌های گران قیمت به کودکان خودداری کنند تا زمینه سرقت برای سارقان فراهم نشود.

کد خبر 5919804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • طیبه IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      0 0
      ان شاالله در همه جای ایران
    • امیر IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      0 0
      ساراقان ومواد فروشان جامعه وکشور راسست ونابود میکنند وباعث سلب آسایش مردم میشن باید حکم حبس انها دوبرابر وبدون تخفیف بشه
    • سانازغلامپور IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      0 0
      واقعا باید بخاطر این تلاش مامورین آگاهی ازشون قدردانی بشه امیدوارم که برای دزدا و مجرما مجازاتی سنگین بزارن که دیگه تکرار نکنن خطاهاشونو