۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۱۱

رییس ستاد انتخابات استان زنجان خبرداد؛

ثبت‌نام قطعی ۹۸ داوطلب نمایندگی مجلس در زنجان

ثبت‌نام قطعی ۹۸ داوطلب نمایندگی مجلس در زنجان

زنجان- رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: تا پایان روز چهارم ۹۸ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان زنجان ثبت نام قطعی انجام داده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رفیعی روز دوشنبه با بیان اینکه ثبت‌نام از طریق سایت وزارت کشور تا سوم آبان‌ماه ادامه دارد گفت: به داوطلبان عزیز توصیه می‌شود ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به نقش و رسالت رسانه‌ها در راستای تحقق مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات باشکوه، گفت: هرگونه ناامیدسازی مردم، خیانت به کشور و بازی در زمین دشمن است.

رفیعی به برخی اخبار و گمانه‌زنی‌های منتشره در فضای مجازی در خصوص اسامی داوطلبان گریزی زد و اظهار کرد: مردم عزیز استان اخبار انتخاباتی را از طریق مبادی رسمی و ستاد انتخابات استان پیگیری کنند.

رییس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه تا پایان روز چهارم ۹۸ نفر از حوزه‌های انتخابیه استان زنجان ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند، گفت: از حوزه انتخابیه زنجان - طارم ۵۹ داوطلب، ابهر - خرمدره و سلطانیه ۱۸ داوطلب، ماهنشان - ایجرود ۱۳ داوطلب و خدابنده ۸ داوطلب ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

کد خبر 5919881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha