۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸

معاون استاندار اردبیل خبر داد؛

نام نویسی ۲۵ درصدی پیش‌ثبت‌نام کنندگان انتخابات در اردبیل

نام نویسی ۲۵ درصدی پیش‌ثبت‌نام کنندگان انتخابات در اردبیل

اردبیل-معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تاکنون ۲۴ درصد از افراد پیش ثبت‌نام‌کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل نام نویسی خود را قطعی کرده‌اند.

رضا قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه فردا آخرین مهلت قانونی ثبت نام در رقابت‌های انتخاباتی مجلس دوازدهم است، اظهار کرد: تاکنون ۲۴ درصد از افراد پیش ثبت‌نام‌کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل نام نویسی خود را قطعی کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه شرط ثبت نام نهایی داوطلبان انجام مراحل پیش ثبت نام و دریافت کد رهگیری است، ادامه داد:: تمدید مهلت ثبت نام در حال حاضر اعلام نشده و ضروری است تا داوطلبان به امید تمدید ثبت نام خود را به تعویق نیندازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: ۲۱۰ کاندید در استان اردبیل ثبت‌نام خود را نهایی کرده‌اند که ۲۴ نفر از ثبت نام کنندگان آقا و ۱۶ نفر خانم هستند.

قاسمیان ادامه داد: ۹۲ نفر از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، ۴۲ نفر از حوزه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز، ۳۳ نفر از حوزه مشکین‌شهر، ۲۵ نفر از حوزه خلخال و کوثر و ۱۸ نفر نیز از حوزه انتخابیه گرمی و انگوت ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در مورد ویرایش اطلاعات داوطلبان پس از ثبت نام تصریح کرد: فرم‌های ثبت نام در ۶ صفحه برای داوطلبان ارائه شده که پس از تأیید صفحه آخر امکان ویرایش وجود ندارد بنابراین ضروری است تا داوطلبان مدارک، اطلاعات و مستندات خود را با دقت کافی و لازم در درگاه الکترونیکی انتخابات وارد کنند.

کد خبر 5920499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha