آمار جدید شهیدان حملات رژیم صهیونیستی به غزه

آمار جدید شهیدان حملات رژیم صهیونیستی به غزه

سخنگوی وزارت بهداشت غزه آمار جدیدی از شهیدان حملات رژیم صهیونیستی به غزه ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، در جریان بمباران منزلی در شرق دیر البلح در غزه دو کودک شهید و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

همزمان وزارت بهداشت غزه آمار جدیدی از شهیدان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه منتشر کرد.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: اشغالگران مرتکب ۴۷ کشتار طی ساعات گذشته علیه خانواده‌های فلسطینی شده اند که بر اثر آن ۷۰۴ نفر به شهادت رسیده اند.

وی افزود: شمار شهیدان حملات اسرائیل به ۵ هزار ۷۹۱ نفر افزایش یافته است که دو هزار و ۳۶۰ نفر از آنها را کودکان و ۱۲۹۲ نفر را زنان تشکیل می‌دهند.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه از توقف فعالیت ۱۲ بیمارستان و ۳۲ مرکز درمانی خبر داد و اعلام کرد: بیم تعطیلی بیمارستانها و مراکز درمانی بیشتر به علت حملات و تمام شدن سوخت می‌رود. بیمارستانها و مراکز درمانی فروپاشیده اند. باز بودن درب بیمارستان‌ها در غزه به مفهوم خدمات رسانی آنها به مجروحان نیست.

وی بیان کرد: بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی ۶۵ نفر از کادر درمانی شهید شده اند. همچنین بر اثر این حملات ۲۵ آمبولانس منهدم شده اند.

کد خبر 5920643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      0 2
      کاملا واضح است حماس جنگ را شروع کرده و مقصر است و باید پاسخگوی مردم فلسطین و مردم جهان باشد. همیشه آغاز گر جنگ مقصر است و هیچ شکی در اینکه حماس به اسراییل حمله کرده نیست.
      • رسول IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
        2 0
        جنگ رو 75 سال پیش رژیم قلابی اسرائیل شروع کرده اینو بفهم نفهم .
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      0 0
      ببخشید این نکته رو برای بنده محبت کنید توضیح بدید تا بنده ی کم دانش روشن بشم ، که چند ساله که فلسطین به دست چه کسانی اشغاله و دائما با یورش و حمله و کشت و کشتار و نقشه های قرن و ... آتیش به زندگی مردم فلسطین زده ؟ آیا این ها حق دفاع نداشتند ؟ میخوام بیشتر روشن بشم و بفهمم ممنون میشم بفرمایید.