۲ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۱۸

پیگیر غرامت پورعلی گنجی هستیم؛

وعده مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان: فردا پرداختی داریم

وعده مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان: فردا پرداختی داریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه بازیکنان این تیم مزد زحمات خود را مقابل استقلال تاجیکستان گرفتند از پرداختی به آنها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان دیدار با استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا که با برتری دو بر صفر سرخپوشان همراه بود، اظهار داشت: خدا را شکر بازیکنان مزد زحمات خود را با این پیروزی کسب کردند و این برد را به همه هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند، تقدیم می‌کنیم.

او ادامه داد: زمانی که هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند، فشار روی حریفان بیشتر خواهد شد و همین مساله را ما در بازی امروز شاهد بودیم.

درویش در خصوص تأثیرگذاری VAR در گل دوم پرسپولیس گفت: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا در همه بازی‌ها شاهد حضور کمک داور ویدئویی باشیم. صحنه‌ای که روی «نبیل باهویی» رخ داد شاید کارشناسان داوری نظر متفاتی داشته باشند اما همه از تصمیم VAR تبعیت می‌کنند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص آزادسازی پول سهام این باشگاه گفت: مسئولان سازمان خصوصی سازی شرایطی را فراهم کردند که انشاالله فردا بتوانیم بخشی از پاداش‌ها و آپشن های اعضای تیم را پرداخت کنیم. در این مدت هزینه‌هایی به ما متحمل شد که ناخواسته بود. به عنوان مثال ما در حدود ۴۰ میلیارد تومان فقط به رادوشوویچ پرداخت کردیم. افرادی بوده اند که علیه ما ۳۰ میلیارد تومان حکم گرفته اند و اگر این مسائل نبود قطعاً ما آپشن و پاداش بازیکنان را زودتر پرداخت می‌کردیم.

درویش درخصوص حکم دادگاه مبنی بر بازگشت ۷۲۱۰۰ دلار توسط یکی از اعضای سابق این باشگاه به خزانه پرسپولیس گفت: حکمی است که از سوی دادگاه ابلاغ شده و این فرد موظف است تا این مبلغ را به باشگاه پس دهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه سرمربی اعلام کرده قراردادی ندارد و چطور روی نیمکت می‌نشیند، گفت: نامه فسخ را به باشگاه داده نه سازمان لیگ، البته مشکلاتی هم از نظر روحی برای تعدادی از بازیکنان به وجود آمده است. معامله‌ای شده و فردی پولِ خیلی از بازیکنان را برده است. زندگی هزینه دارد. حالا هرکه بامش بیش، برفش بیشتر! منکر بدهی به این عزیزان نیستیم.

درویش ادامه داد: ضمن اینکه نمی‌توانید تیم ما را با دیگران قیاس کنید. تیم‌های دیگر فصل گذشته از ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد هزینه کردند اما یک قهرمانی هم به دست نیاوردند. تیمی که ۳ قهرمانی به دست آورده بازیکنش نباید به دنبال آپشن و پاداش‌ها باشند چون باشگاه هرکاری باید را انجام داده است. متأسفانه هزینه‌هایی به ما تحمیل شد. ۱۱۰ میلیارد تومان بدهی افشا نشده داریم. حسابرس دولتی تأیید کرده که باید از طریق دولت به حساب باشگاه بیاید. ان‌شاالله فضاهایی فراهم می‌شود که مزد یگانگی، زیبایی بازی‌ها و نتایج درخشان تیم را بگیریم.

مدیرعامل پرسپولیس درخصوص مصدومیت پورعلی گنجی در رقابت‌های فیفا دی و اینکه آیا این باشگاه از فیفا غرامت خواهد گرفت یا خیر، بیان کرد: باید مراحل قانونی خود را طی کند، همانگونه که ما برای لوکادیا این کار را کردیم برای پورعلی گنجی هم چنین کاری خواهیم کرد. مهم‌تر از آن سلامتی بازیکن است که باید حفظ شود.

کد خبر 5921035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha