۲ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۰۶

استاد دانشگاه:

حمله طوفان الاقصی تمام ادعاهای اسرائیل را برهم ریخت

حمله طوفان الاقصی تمام ادعاهای اسرائیل را برهم ریخت

گرگان- استاد دانشگاه گفت: اسرائیل ادعا می کرد بر کل دنیا اشراف دارند و دارای قوی ترین سازمان جاسوسی دنیا هستند اما حمله طوفان الاقصی تمام این ادعا های آن ها را برهم ریخت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حبیب الله حسینی، شامگاه سه شنبه در مراسم قیام هنر حماسه اظهار کرد: امروز بیشتر رسانه‌های دنیا تحت اختیار رژیم صهیونیست‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه آنچه در بیمارستان المعمدانی غزه رخ داد اتفاق تازه ای نبود، افزود: در اردوگاه صبرا و شتیلا جنوب لبنان ۵ هزار زن و کودک مجروح فلسطینی در یک ساعت به شهادت رسیدند و در طول این سال‌ها هیچ مستندی برای آن ساخته نشد.

استاد دانشگاه گفت: تعطیلی سفارت اسرائیل و تبدیل آن به سفارت فلسطین از جمله اقداماتی بود که توسط امام خمینی انجام شد و ایشان بعد از پیروزی انقلاب روز قدس را بنیان گذاری کردند.

وی با اشاره به اینکه ما از کشته شدن زنان و کودکان به شدت ناراحت هستیم و این موضوع برای ما درد آور است، اظهار کرد: این را باید بدانیم امروز فلسطین و حماس در اوج قله قدرت قرار دارند و اگر اسرائیل حمله زمینی انجام دهد اوج قدرت حماس را خواهد دید.

حسینی اظهار کرد: ۵۰ سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اسرائیل در جنگ با اعراب طی ۶ روز به پیروزی رسید که در آن جنگ تنها ۱۰۰ کشته داشت اما امروز تنها در مقابل یک جبهه حماس هزار و ۵۰۰ نفر کشته داد که این موضوع برای آنها بسیار درد آور است.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل در سال ۱۹۴۷ به دست انگلیس پایه گذاری شد و تنها ۵ درصد سرزمین فلسطین خریداری شد، گفت: در روز اول تأسیس اسرائیل، ۷۷ درصد سرزمین فلسطین اشغال می‌شود و اکنون این رقم به ۹۵ درصد رسیده است.

حسینی با اشاره به اینکه سه موضوع مهم باعث شد تا موضوع طوفان الاقصی رخ دهد، اظهار کرد: صهیونیست‌ها برنامه داشتند مسجد الاقصی را خراب کنند و به جای آن معبد سلمیان را بسازند، آنها معتقد بودند که نسل جوان فلسطین مانند نسل اول خود مبارز نیستند و ادعا می‌کردند بر کل دنیا اشراف دارند و دارای قوی‌ترین سازمان جاسوسی دنیا هستند اما حمله طوفان الاقصی تمام این ادعاهای آنها را برهم ریخت.

این استاد دانشگاه یادآور شد: امروز همه ما وظیفه داریم به یاری مظلوم بشتابیم و در مقابل ظالم ایستادگی کنیم.

کد خبر 5921038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      3 16
      چه طوفانی بود؟ حماس خودش ومردم غزه راحقیر کرد.
      • الغرابی IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
        0 0
        میشه ببندییش؟؟حرپ ف نزنی کسی نمیگه لالی
    • رضا IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      10 2
      درود بر محور مقاومت
    • ولی شیبانیان IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      4 0
      به امید خدا در همین مرحله با کمک کشورهای اسلامی و آزاده کشور فلسطین در سازمان ملل به تصویب برسد و برای همیشه این درگیری ها تمام شود انشاالله
    • RO ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      0 0
      سربازان آمریکایی به خانه های خود بازگردند و قربانی مطامع سرمایه داران نشوند.
    • RO ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      0 0
      آمریکایی ها در منطقه بدنبال چه چیزی هستند؟ بدنبال دموکراسی و آزادی؟! آمریکا در کنار اسراعیل با محاصره و کشتار مردم بی دفاع بدنبال چه چیزی هستند؟! بدنبال دموکراسی و حقوق بشر؟! آمریکا در سوریه با استقرار تجهیزات استخراج نفت، بدنبال چه چیز هستند؟!! بدنبال آزادی و حقوق بشر؟! ترجمه این عبارات برای ملت ها
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      0 0
      خوب کاری کرد حماس یکبار برای همیشه آخرش باید برگردن ازهمان جایی اومدن دیگه بیخ گوش ششون هرروز بودن خوب آخرش باید یکاری میکردن