۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹

رییس پلیس آگاهی البرز خبر داد؛

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در البرز

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در البرز

کرج- رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری باند سه‌نفره سارقان اماکن خصوصی در منطقه ماهدشت شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ حکمت الله شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران گشت ویژه پلیس آگاهی استان، در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به فردی با ظاهر آشفته مشکوک شده و با توجه به صحبت‌های ضد و نقیض فرد با هماهنگی مقام قضائی آن را به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی پلیس مشخص می‌شود؛ این فرد یکی از سارقان تحت تعقیب منطقه ماهدشت بوده که در مکان‌های متعدد اقدام به سرقت کرده است.

سرهنگ شجاعی، اضافه کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه بزه انتصابی شده اما در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس راهی به جز اقرار نداشته و به ۲۱ فقره سرقت اعتراف کرده است.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه یکی دیگر از همدستان متهم و همچنین مال‌خر اموال مسروقه نیز شناسایی و طی عملیات‌هایی غافلگیرانه دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه؛ سارقان که اعتیاد شدید به مواد مخدر داشتند به صورت نگهبان در باغ ویلاهای منطقه ماهدشت استخدام شده و پس از اشراف کامل به محیط پیرامونی خود اقدام به سرقت از اماکن خصوصی که فاقد نگهبان و دوربین بودند می‌کردند، از مردم خواست: تا در صورت رؤیت افرادی مشکوک در اطراف محل زندگی خود، موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 5921583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha