۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱

رییس پلیس پیشگیری فراجا خبر داد؛

اجرای طرح مقابله با سارقان و مالخران در ۱۲ استان کشور

اجرای طرح مقابله با سارقان و مالخران در ۱۲ استان کشور

اصفهان- رییس پلیس پیشگیری فرماندهی کل انتظامی کشور از اجرای دور دوم طرح مقابله با سارقان و مالخران در ۱۲ استان کشور که بیشترین فراوانی وقوع جرایم خاص سرقت را دارند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رضا بنی اسدی فر ظهر چهارشنبه در حاشیه کارگاه آموزشی استاندارد سازی و تعالی رفتار سازمانی ویژه رؤسا و کارکنان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور تقویت بنیه علمی، آگاهی از دانش روز و همچنین آشنایی کارکنان کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با اصول و نوع برخورد و گفتار و رفتار با مردم دوره آموزشی استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان این یگان‌ها را از استان اصفهان آغاز کردیم و ان شاء الله درتمامی استان‌ها نیز اجرایی خواهیم کرد.

وی با اشاره به حضور اساتید و مدرسان مطرح و برجسته دانشگاه‌ها در حوزه‌های جامعه شناسی، روانشناسی، فن بیان و سخنوری و حضور کارشناسان برجسته حقوقی از دستگاه قضائی در این دوره‌ها گفت: قطعاً حضور همکاران ما در این دوره‌ها تأثیرات بسیار زیادی در اجرای بهتر مأموریت‌های آنان در جامعه و افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها خواهد داشت.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا در ادامه موضوع هوشمند سازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را از اولویت‌های کاری این پلیس برشمرد و گفت: یکی از تدابیر و تأکیدات سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور هوشمند سازی و استفاده از تجهیزات الکترونیکی و فناوری‌های روز در جهت اجرای هرچه بهتر مأموریت‌های فراجا است و این موضوع نیز در اولویت برنامه‌های پلیس پیشگیری قرار دارد و با جدیت آن را دنبال می‌کنیم.

سردار بنی اسدی فر به تجهیز تعداد زیادی از کلانتری‌ها و پاسگاه‌های کشور به سامانه‌های هوشمند اشاره کرد و گفت: امروز تشکیل و ارسال پرونده‌ها به دستگاه قضائی با استفاده از تجهیزات الکترونیکی انجام می‌شود که تأثیر بسیار زیادی در کاهش وقت و هزینه مردم و کارآمدی بیشتر نیروهای پلیس داشته است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا از اجرای دور دوم طرح مقابله با سارقان و مالخران در ۱۲ استان کشور که بیشترین فراوانی وقوع جرایم خاص سرقت را دارند خبر داد و گفت: دور دوم این طرح از نیمه آبان ماه اجرا می‌شود و موضوع نظارت و بازخوردگیری از اجرای مأموریت‌ها نیز جز اهداف و اولویت‌های پلیس پیشگیری فراجا در این مرحله از طرح خواهد بود.

کد خبر 5921848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha