۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۳۳

رئیس دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان:

صهیونیست برای انتقام از مقاومت از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند

صهیونیست برای انتقام از مقاومت از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند

بندرعباس - رئیس دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: رژیم جعلی صهیونیستی برای حفظ موجودیت رویه نابودی‌اش دست به نسل‌کشی زده و برای انتقام از مقاومت از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام صابر پروین با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم غزه گفت: رژیم جعلی صهیونیستی با درماندگی و استیصال و درحالی که در مخمصه خودساخته گرفتار آمده است و وحشیانه و بی‌توجه به افکار عمومی برای حفظ موجودیت رویه نابودی‌اش دست به نسل‌کشی و کودک‌کشی زده و برای انتقام از مقاومت اسلامی و رزمندگان قهرمان فلسطین از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند.

وی اسرائیل را دشمن بشریت عنوان و اظهار کرد: ۷۵ سال قبل یهودیان آواره بودند که با حمایت استکبار جهانی در فلسطین جمع و آنجا را اشغال و شروع به کشتار مسلمانان کردند.

رئیس دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن سرسخت مسلمانان در تاریخ ثبت شده است، گفت: از زمان اشغال فلسطین مردم این سرزمین روزگار خوش ندیدند و این رژیم قلابی از خون کودکان نیز نگذشتند.

حجت‌الاسلام پروین بیان کرد: نوار غزه ۱۶ سال است که در محاصره بی رحمانه یهودیان قرار داشته و رژیم صهیونیستی به دنبال مرگ تدریجی در این منطقه است.

وی با اشاره به زمان مناسب عملیات طوفان الاقصی گفت: این عملیات زمانی انجام شد که برخی کشورهای مسلمان منطقه به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل بودند. خوشبختانه صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی شکست اطلاعاتی، روانی و اقتصادی متحمل شدند.

حجت الاسلام پروین اظهار کرد: آمریکا به عنوان جبهه باطل از همان روز وارد عمل شد و با ارسال تسلیحات جنگی از اسرائیل حمایت کرد.

وی گفت: اما جبهه حق که ۲ میلیارد مسلمان را در سراسر جهان دارد به حمایت از مردم فلسطین درآمدند و دولت‌های خود را تحت فشار قرار دادند.

کد خبر 5922017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha