۴ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۰۹

در دهکده جهانی مقاومت انجام شد؛

برپایی همایش پیمان‌نگاری فرستادگان مازندران با نماینده حماس

برپایی همایش پیمان‌نگاری فرستادگان مازندران با نماینده حماس

ساری- همایش پیمان نگاری فرستادگان شهرهای مازندران با نماینده جنبش حماس و رزمنده فلسطینی خالد قدومی در دهکده جهانی مقاومت - کیاپی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمداسماعیل زارعی دبیر همایشی پیمان نگاری فرستادگان شهرهای مازندران با نماینده حماس در کیاپی شامگاه پنجشنبه در این همایش افزود: داستان ظلم و جنایت رژیم غاصب صهیونیست و غصب سرزمین مقدس بیت المقدس با حمایت مستکبران عالم، آمریکای جنایتکار، انگلیس خبیث و کشورهای غربی و اروپایی مدت‌ها در حال انجام است.

وی افزود: وقتی ظلم و جنایت از تاب و توان خارج و وقتی تاب آوری تمام شود، یقین بدانید طوفان الاقصی به پا می‌شود و هیمنه پوشالی صهیونیست غاصب را از هم می پاشند و به لطف خداوند ضربه غیرقابل ترمیم بر پیکره اسرائیل غاصب وارد می‌شود.

وی افزود: این وعده قرآنی است که اسرائیل ظاهراً زودتر از ۲۵ سال وعده داده شده محکوم به نابودی و زوال است و ما بر این وعده‌ها باور و ایمان داریم.

حجت الاسلام زارعی یادآور شد: در این همایش با آرمان‌های انقلاب مردم مظلوم غزه و فلسطین پیمان می‌بندیم که طی ۷۵ سال بر ظلم و حمایت صبر کردند و این بار صبرشان تمام شد و شگفت انگیز وارد میدان شدند و درس مهمی را به استکبار جهانی دادند.

کد خبر 5922620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha