رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند: شرایط روحی وخیم نظامیان اسراییلی

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند: شرایط روحی وخیم نظامیان اسراییلی

رسانه‌های عبری زبان به شرایط روحی وخیم نظامیان صهیونیست در جریان تحولات کنونی فلسطین و تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه اذعان کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که تعداد نظامیان صهیونیستی که درخواست کرده اند تحت مشاوره‌های روانشناسی قرار بگیرند افزایش یافته است.

این رسانه‌های اضافه کردند: بسیاری از نظامیان اسرائیلی با بازگشت به محل خدمت خود در فرماندهی منطقه جنوب، مخالفت کرده اند.

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که تعداد کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۳۱۰ صهیونیست رسیده است.

این رسانه‌ها گزارش دادند که تعداد تأیید شده صهیونیست‌های اسیر شده توسط نیروهای حماس در نوار غزه به ۲۲۹ تن می‌رسد.

کد خبر 5922859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • م ن IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      0 0
      والله دشمنی با حماس بهانه‌ای برای نابودی کل فلسطینیان بیش نیست و آتش‌بس در کار نیست واصلا اسرا هم برایش مهم نیستند به مردم غزه می‌گوید فلان جا امن است بعد همان جا را بمباران می‌کند باید اعراب به پا خیزند و از هر طرف به انهاحمله کنند و آنها را نابود سازند تا خودشان قربانی نشده اند اردن و امارا
    • م ن IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      0 0
      یهودیان علیه نتانیاهو به پا خیزید و جلو این جنایتکار آدم کش که حتی به شهروندان خودش هم رحم نمی‌کند به پا خیزید او فقط به فکر حکومت کردن بیشتر است و شما را با شعارهای دروغین فریب می‌دهد شما عروسک گردان دست امریکاو انگلیس و خواسته های دولت نا به حقتان هستید