۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹

سیل در جنوب کرمان؛

مسیرهای مواصلاتی کهنوج بازگشایی شد

مسیرهای مواصلاتی کهنوج بازگشایی شد

کرمان- بارش شدید باران در روز گذشته باعث وقوع سیل، بسته شدن مسیرهای مواصلاتی و قطع اینترنت و تلفن ثابت شده بود با پیگیری دستگاههای خدمات رسان، بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بارش شدید باران در روز پنجشنبه باعث وقوع سیلاب و بسته شدن محورهای مواصلاتی شهرستان کهنوج به ویژه مسیر فاریاب - کهنوج شد که با تلاش راهداری و سایر دستگاه‌های خدمات رسان، محورهای بسته شده بازگشایی و تردد در آنها جریان دارد.

فرماندار فاریاب شب گذشته از مسدود شدن جاده مواصلاتی فاریاب - کهنوج به دلیل بارش شدید باران و جاری‌شدن سیل خبر داد اما صبح امروز مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به تلاش دستگاه‌های مختلف گفت: محور مهم مواصلاتی فاریاب-کهنوج پس از چند ساعت بازگشایی شد.

حمید سالخورده تاکید کرد: با حضور عوامل امدادی و نیروهای راهداری این مسیر بازگشایی و هم اکنون در آن رفت و آمد در جریان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان همچنین ادامه داد: در حال حاضر تمامی مسیرها و جاده‌ها در استان باز و مشکلی در تردد وسایل نقلیه نداریم.

وی بیان کرد: تمامی دستگاه‌ها آمادگی لازم برای خدمات رسانی در مواقع بحرانی دارند و شهروندان به اطلاعیه‌های صادر شده هواشناسی حتماً توجه کنند.

اما در برخی از نقاط شهرستان‌های جیرفت و کهنوج، به دلیل قطعی فیبر نوری، ارتباط تلفنی و اینترنتی قطع و دچار اختلال است.

مدیر مخابرات منطقه کرمان در این رابطه گفت: علت قطعی فیبر نوری مشخص نیست و حفاری و برگرداندن ارتباط در فیبر زمان بر است و کل قطعی مسیر باید مرتفع شود.

حسن آذری نصرآبادی ادامه داد: سازمان‌ها در انجام پروژه‌های خود یا ارائه مجوز برای حفاری و دیگر اقدامات باید نسبت به موقعیت مسیر عبور فیبر نوری و مراقبت از آن حساس‌تر باشند زیرا بی تفاوتی در این زمینه، سبب قطع ارتباطات و بروز مشکلات برای همگان می‌شود.

کد خبر 5922913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      0 0
      عالی بود