۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶

امام جمعه نظرآباد:

حضور مردم در انتخابات خاری در چشم دشمن است

 حضور مردم در انتخابات خاری در چشم دشمن است

نظرآباد- امام جمعه نظرآباد با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات تیری در قلب و خاری در چشم دشمن است، گفت: مردم ما با حضور گسترده در انتخابات ماه اسفند باردیگر دشمنان را مایوس خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قادر محمدی در خطبه‌های نماز جمعه شهر نظرآباد که در مصلای این شهر اقامه شد، اظهار کرد: طوفان الاقصی نمایش عملی «ما می‌توانیم» به مظلومان جهان است.

وی بیان کرد: جنایت المعمدانی شکست تاکتیک مظلوم‌نمایی رژیم اشغالگر قدس را تثبیت کرد و بار دیگر ثابت کرد این رژیم، خبیث‌ترین و جنایتکارترین رژیم در سطح نظام جهانی است.

امام جمعه نظرآباد تصریح کرد: از دید غرب، جنگ هم مانند تروریسم خوب و بد دارد. جنگ روسیه علیه اوکراین از دید غرب بد است، اما جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه خوب است. این منطق قدرت و حقوق بشر غربی است.

وی خاطرنشان کرد: شهدای امنیت، در حقیقت شهدای راه هدف خلقت و تحقق بزرگ‌ترین آرمان الهی یعنی حکومت الهی در زمین هستند.

محمدی گفت: اقدام فرماندار و مدیریت شهری نظرآباد در نامگذاری یکی از خیابان‌های شهر به نام شهدای غزه شایسته تجلیل است.

وی اظهار کرد: حال که بر اسا قانون جدید انتخابات فرصت بیشتری برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات پیش رو در نظر گرفته شده است انتظار می‌رود بررسی صلاحیت‌ها به گونه‌ای صورت گیرد که دیگر فردی به دلیل شناخت ناکافی حق انتخاباتی‌اش با تصمیم عدم احراز سلب نشود.

امام جمعه نظرآباد با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات تیری در قلب و خاری در چشم دشمن است، تصریح کرد: مردم ما با حضور گسترده در انتخابات ماه اسفند باردیگر دشمنان را مایوس خواهند کرد.

وی بیان کرد: با وجود خدمات خوب دو سال اخیر، مسکن مهرنظر آباد نیازمند مهر بیشتر مسولان است تا بی مهری‌های دولت سابق جبران شود.

محمدی تصریح کرد: توسعه خدمات رفاهی، فرهنگی وورزشی وایجاد بوستان دراولویت برنامه‌های متولیان امر باشد.

وی با بیان اینکه در حوزه درمان ایجاد داروخانه و درمانگاه شبانه روزی و مرکزجامع سلامت از مطالبات جدی ساکنان مسکن مهر است، متذکر شد: ایجاد راه دسترسی از منطقه قوچ حصار به مرکز شهرستان موجب توسعه این منطقه خواهد شد.

کد خبر 5922953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha