۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲

امام جمعه موقت بجنورد:

انزجار جهان از صهیونیست‌ها نشان دهنده مشروعیت طوفان الاقصی است

انزجار جهان از صهیونیست‌ها نشان دهنده مشروعیت طوفان الاقصی است

بجنورد_ امام جمعه موقت بجنورد گفت: دفاع و مقاومت مردم فلسطین امری مشروع و مطابق با قوانین بین‌المللی و هر عقل سلیمی است که مصداقش اعلام انزجار جامعه جهانی از جنایات صهیونیست‌های غاصب است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام رحیم مهدوی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: سرقت و دست‌اندازی به اموال در خراسان شمالی در میان انواع جرم رتبه بالایی دارد که اصلاً زیبنده استان نیست و امیدواریم مسئولین تلاش بیشتری برای رفع معضلات مالی نمانید تا شاهد کاهش این آمارها باشیم.

امام جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: جوانان یکی از مهمترین سرمایه‌های هر کشور هستند و در نظام اسلامی این سرمایه ارزشمندترین دارایی است که حافظ امنیت، صلابت، دارایی و شکوه انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه افزود: پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف مرهون زحمات جوانان عزیز ایران اسلامی است.

حجت الاسلام مهدوی‌پور خاطر نشان کرد: شهید فهمیده تمام دارایی خود که جان عزیزش بود را در راه حفظ انقلاب اسلامی و ایران عزیز تقدیم کرد.

امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به سالروز شروع سلطنت رژیم طاغوت پهلوی گفت: به برکت ولایت و مبارزه مردم عزیز بساط حقارت، اسارت، ذلت و ظلم از ایران عزیز که ثمره سلطنت پهلوی بود، برچیده شد.

وی با اشاره به جنایات رژیم جعلی صهیونیستی خاطر نشان کرد: صهیونیسم در میان یهود به مانند داعش در میان جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام مهدوی‌پور گفت: تأکیدات امام خمینی (ره) و رهبری عزیز بر خباثت صهیونیت‌ها منبعث از آیات الهی است.

وی تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی و به راه انداختن کشتارگاه انسانی تحت حمایت دول غربی و در رأس آن‌ها آمریکای جنایت‌کار است.

حجت الاسلام مهدوی‌پور بیان کرد: دفاع و مقاومت مردم فلسطین امری مشروع و مطابق با قوانین بین‌المللی و مطابق با هر عقل سلیمی است که مصداقش اعلام انزجار جامعه جهانی از جنایات صهیونیست‌ها است.

امام جمعه موقت بجنورد گفت: توقف حملات صهیونیست‌ها و بازگشایی گذرگاه‌های مرزی با هدف رسیدن کمک‌های بشردوستانه راه حل موقت برون رفت از شرایط فعلی در فلسطین اشغالی است.

وی راه حل اصلی را محو اسرائیل از صحنه روزگار عنوان کرد و گفت: با برچیده شدن رژیم جعلی و غاصب صهیونیسم بشریت دیگر شاهد چنین جنایاتی نخواهد بود.

حجت الاسلام مهدوی‌پور با اشاره به برکات متعدد طوفان الاقصی گفت: نمایش صلابت و قدرت مقاومت و پرده‌برداری از ضعف ارتش صهیونیست‌ها یکی از نمودهای آن است

امام جمعه موقت بجنورد بیان کرد: عملیات جسورانه طوفان الاقصی باعث بازنگری برخی کشورها از سازش با اسرائیل آن هم در شکننده‌ترین شرایط سیاسی، اقتصادی، امنیتی اجتماعی و… شد.

وی حملات جنون‌آمیز و قدرت‌نمایی پوشالی اسرائیل را با هدف انحراف افکار عمومی از شکست خفت‌بار صهیونیست‌ها برشمرد.

کد خبر 5922954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha