۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱

امام جمعه بیله‌سوار:

طوفان الاقصی اجماع جهانی علیه رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است

طوفان الاقصی اجماع جهانی علیه رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است

بیله‌سوار- امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: عملیات طوفان الاقصی و در مقابل آن واکنش بی رحمانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی سبب شد تا اجماع گسترده جهانی علیه رژیم آپارتایدی صهیونیستی شکل گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، یکی از تعاریف مهم برای انسان را هدفمند بودن آن دانست.

وی خاطرنشان کرد: منظور از تقوا این است که در عالم باقی از انسان بر اساس اهداف خلقت سوال خواهد شد و آن کس به سعادت خواهد رسید که با دست پر و توشه دنیوی در محضر الهی حاضر و پاسخگو باشد.

خطیب جمعه بیله سوار با تشریح بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره ملی شهدای استان لرستان تصریح کرد: بیانات معظم له در دو محور اساسی استوار بود که اولین آن این مهم بود که رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی در حال غرق شدن است و فروپاشی آن تا قبل از وعده داده شده ۲۵ ساله محقق خواهد شد.

عزیزی گفت: عملیات طوفان الاقصی و در مقابل آن واکنش بیرحمانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی باعث شده است تا اجماع گسترده جهانی علیه رژیم آپارتایدی صهیونیستی تشکیل گردیده و به نوعی رویکرد مقاومت جهانی روز به روز گسترش می‌یابد.

وی ادامه داد: ماهیت دولت‌های غربی و اروپایی به سرکردگی آمریکا مستکبر در قضیه دفاع از کودک کشی اسرائیل غاصب به دنیا معلوم شده و نشان از افول تمدن غربی در بین مردمان خودشان است.

امام جمعه بیله سوار بیان کرد: کجا هستند سلبریتی هایی که سال گذشته با فوت یک خانم هر روز پیام می‌دادند و وامصیبتا آنان تمام فضای مجازی را پر کرده بود؟! آیا از دست دادن روزانه هزاران کودک و مظلوم فلسطینی واکنش و ابراز همدری لازم ندارد؟! ما مسلمان هستیم و دفاع از حق و حقوق مسلمانان در تمام عالم بدور از هر گونه رنگ و نژاد برای ما واجب است.

عزیزی با اشاره به زمزمه‌های ایجاد کمرگ بین المللی در خدافرین استان آذربایجان شرقی، خطاب به معاون اول رئیس جمهور گفت: آقای دکتر مخبر و استاندار انقلابی استان، بیله سوار با محرومیت‌های شدیدی در این چند سال اخیر روبرو بوده است و خسارت‌های زیادی هم از حیث تعطیلی چندین ساله ورود مسافر چمدانی از گمرک بیله سوار و عدم توزیع آب کشاورزی عادلانه در بین شهرستان‌های شمالی استان و عدم کشت دوم در بیله سوار که مهاجرت معکوس را از بیله سوار به مراکز استان و پایتخت برای اشتغال در پی داشته است.

وی تصریح کرد: از دولت انتظار داریم به گونه‌ای تدبیر کند تا بیشتر از این خسارت هنگفتی به این مرزداران غیور وارد نشود.

امام جمعه بیله سوار با گرامی داشت یاد و خاطره دانش آموز سیزده ساله شهید محمدحسین فهمیده و تبریک روز بسیج و هفته نکوداشت پدافند غیرعامل از زحمات فرماندار و سایر دست اندرکاران پروژه آسفالت راه روستایی بابک تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 5923033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha