۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۲۹

استاندار همدان:

تقویت خوشه‌های تولیدی و صنعتی در دستور کار است

تقویت خوشه‌های تولیدی و صنعتی در دستور کار است

همدان- استاندار همدان گفت: دولت مردمی تقویت خوشه‌های تولیدی و صنعتی را در دستور کار قرار داده است و در استان همدان نیز این مهم در دست اجراست.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد، روز جمعه در مراسم نکوداشت روز کبودرآهنگ، گفت: دولت مردمی تقویت خوشه‌های تولیدی و صنعتی را در دستور کار قرار داده است و در استان همدان نیز این مهم در دست اجراست.

وی افزود: کبودرآهنگ در حوزه‌های مختلف به خصوص در حوزه تولید، خوشه‌ها و فعالیت‌های صنعتی سرآمد و پرتلاش است، با این وجود حمایت‌های ویژه‌ای برای تقویت این خوشه‌ها در دستور کار است.

استاندار همدان با بیان اینکه اعتبارات سفر رئیس‌جمهور محترم در سال گذشته برای شهرستان کبودرآهنگ ۸۸۷ میلیارد تومان بود گفت: بخشی از این اعتبار به خصوص در حوزه راه، آب و مسکن محقق شده است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: کبودرآهنگ در نهضت حضرت امام خمینی (ره) در قبل و بعد از انقلاب، در جنگ تحمیلی و تقدیم ۶۴۲ شهید پیشگام بوده و در عرصه کار، تلاش و تولید نیز سرآمد است.

وی اظهار داشت: سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی، قیام تاریخی پنجم آبان‌ماه ۱۳۵۷ کبودراهنگ بود که با ولایت‌پذیری و آگاهی مردمان این دیار به وقوع پیوست.

کد خبر 5923157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha