صدور «بسیح عمومی» از سوی حماس همزمان با بمباران جنون آمیز غزه

صدور «بسیح عمومی» از سوی حماس همزمان با بمباران جنون آمیز غزه

حماس در واکنش به قطع عامدانه خطوط اینترنت و همزمان با شدت یافتن بمباران وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه خواستار بسیج عمومی فلسطینیان در کرانه باختری و خارج از فلسطین در توقف کشتار مردم غزه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، جنبش حماس شامگاه جمعه با صدور بیانیه‌ای خواستار بسیج عمومی مردم کرانه باختری و قدس اشغالی و سرزمین‌های سال ۴۸ و فلسطینیان خارج برای حمایت از غزه و توقف حملات جنایتکارانه و نسل کشی در غزه شد.

جنبش حماس در بیانیه خود هشدار داد که قطع ارتباطات و خطوط اینترنت از نوار غزه و تشدید بمباران زمینی، دریایی و هوایی محله‌های مسکونی غزه، بیانگر قصد شوم اشغالگران برای ارتکاب قتل عام و جنایات نسل کشی بیشتر به دور از چشم رسانه‌ها است.

این جنبش با صدور بیانیه‌ای رژیم صهیونیستی، واشنگتن و پایتخت‌های کشورهای اروپایی را که از این رژیم حمایت کردند، مسؤول کامل سلسله کشتارهای وحشیانه و تبعات آن عنوان کرد.

جنبش حماس در ادامه از کشورهای عربی، اسلامی و جامعه جهانی خواست که مسؤولیت خود را برعهده گرفته و فوراً برای توقف جنایت‌ها و قتل عام‌ها علیه ملت فلسطین اقدام کنند.

این جنبش از همه ملت فلسطین در سراسر کرانه باختری، قدس اشغالی و اراضی ۴۸ خواست برای حمایت از غزه و توقف تجاوز و جنگ کشتار جمعی بسیج شوند.

کمی پیش رژیم صهیونیستی در حمله هوایی گسترده مناطق مختلف نوار غزه را هدف قرار داد و تمامی خطوط ارتباطی و اینترنت این منطقه را قطع کرد.

کد خبر 5923285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی بابا IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      0 0
      با سلام خدمت هموطنان عزیز تا دیر نشده باید علما فتوای جهاد در باره دفاع از فلسطین بدهند و کنار ایران و لبنان و حماس و عراق و سوریه ترکیه یمن مصر اسپانیا برزیل ایتالیا روسیه بلاروس چچن هند افغانستان پاکستان عربستان قطر لیبی مالی اردن بایستند زنده باد مقاومت درود بر حاج قاسم
    • ایرانی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      0 0
      من بعنوان یک غیر مسلمان حاظرم برای برادرانم در فلسطین و غزه بجنگم. این یک جنگ نژادی یا مذهبی نیست، این یک فاجعه غیر انسانیست که توسط اهریمن علیه انسانیت راه افتاده، بر هر انسانی واجب است که جلوی این نسل کشی و توحش جانش را در دفاع از انسانیت بدهد