۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۲۱

با وجود کسب نتایج ضعیف؛

مدیر استقلال خوزستان بر ادامه همکاری با پورموسوی تاکید کرد

مدیر استقلال خوزستان بر ادامه همکاری با پورموسوی تاکید کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با تاکید بر ادامه همکاری با سرمربی تیم فوتبال این باشگاه گفت: تا زمانیکه وی قرارداد دارد و اعضای هیات مدیره هم رضایت دارند، هیچ تغییری نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان شامگاه شنبه ششم آبان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در لحظات پایانی نیمه اول، جواد آقایی پور گل اول بازی را برای استقلال خوزستان به ثمر رساند تا شاگردان سید سیروس پورموسوی با پیروزی به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازی پایاپای دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه ۸۶، احمد شریعت زاده روی غفلت مدافعان استقلال خوزستان توانست گل تساوی بخش را برای صنعت نفت آبادان به ثمر برساند تا بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.

استقلال خوزستان با کسب این تساوی، پس از هفت هفته صاحب امتیاز شد و جمع امتیازات خود را به عدد دو رساند. این تیم همچنان در قعر جدول قرار دارد.

در همین رابطه امیدعلی نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال قطع همکاری با سید سیروس پورموسوی به دلیل کسب نتایج ضعیف گفت: همان طور که در گذشته اعلام کردیم، اکنون هم می‌گوئیم که از پورموسوی و کادرفنی استقلال خوزستان حمایت خواهیم کرد و تا زمانی که قرارداد داشته باشند جزئی از تیم هستند و از جمع ما جدا نخواهند شد.

او در رابطه با خبرهایی مبنی بر مذاکره با «ادسون تاوارس» سرمربی برزیلی و سابق تیم صنعت نفت آبادان برای جانشینی پورموسوی اظهار داشت: تا زمانی که اعضای هیأت مدیره از پورموسوی رضایت داشته باشند قطعاً با هیچ مربی مذاکره نخواهیم کرد و تمام اسامی که مطرح می‌شوند، شایعه هستند.

نجفی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران و مردم خوب آبادان تشکر می‌کنم که بسیار میزبان خوبی برای ما بودند و برای تیم صنعت نفت هم آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 5924235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha