۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳

دادستان اردبیل:

سرکردگان اصلی باندهای شرارت اردبیل دستگیر شدند

سرکردگان اصلی باندهای شرارت اردبیل دستگیر شدند

اردبیل- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: سرکردگان باندهای شرارت اردبیل که در تهران مخفی شده بودند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر یکشنبه با اعلام خبر مهم دستگیری سرکردگان اراذل و اوباش و باندهای شرارت اردبیل اظهار کرد: نامبردگان طی یک عملیات پیچیده و حسب دستورات ویژه قضائی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) وزارت اطلاعات در مخفیگاه‌های خود واقع در تهران دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در پی اجرای طرح اخیر برای جمع آوری و دستگیری اراذل و اوباش در اردبیل، نامبردگان با احساس ناامنی در استان به دلیل تعقیب دادستانی از اردبیل پا به فرار گذاشته و متواری شده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل بیان کرد: با رصد اطلاعاتی صورت گرفته و با وجود تمامی شگردها برای عدم امکان شناسایی و جابجایی مرتب محل اقامت و تعویض مستمر خطوط ارتباطی و … نهایتاً در تهران شناسایی و در چنگ قانون گرفتار شدند.

آفاقی افزود: دادستانی اردبیل صیانت از امنیت و آسایش و آرامش مردم شریف و ولایتمدار استان را خط قرمز خود می‌داند و همان طوری که قبلاً به مردم وعده داده شده بود، نفرات اصلی گرداننده باندهای اراذل و اوباش، نیز شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل اظهار کرد: دو نفر از آنها به نام‌های (الف، س) و (س، ق) متهم درگیری مسلحانه اخیر منجر به قتل در منطقه چهارراه حسینیه اردبیل نیز هستند.

کد خبر 5924604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha