۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۵۴

هفته هشتم لیگ بیست و سوم؛

تساوی بدون گل نساجی و سپاهان در نیمه اول

تساوی بدون گل نساجی و سپاهان در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال نساجی مازندران و سپاهان اصفهان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و سپاهان اصفهان امروز یکشنبه هفتم آبان در هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، مهدی عبدی، فرشید اسماعیلی، محمدرضا آزادی، امیرمهدی هوشمند، آریا بزرگر، اسماعیل بابایی و محمدرضا عباسی ترکیب نساجی را در نیمه اول بازی تشکیل می‌دادند.

پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمد قربانی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی، رضا اسدی و عیسی آل‌کثیر هم در ترکیب اصلی سپاهان برای رویارویی با شاگردان سید مهدی رحمتی تشکیل می‌دادند.

حواشی نیمه اول بازی

*در حالی که تماشای بازی از سوی باشگاه نساجی رایگان اعلام شده بود اما صندلی‌های خالی در ورزشگاه شهید وطنی به چشم می‌خورد. همچنین تعدادی از هواداران سپاهان هم در جایگاه مخصوص هواداران تیم میهمان حضور داشتند.

*هواداران سپاهان در پیش از آغاز بازی، رشید مظاهری که سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارد را مورد تشویق قرار دادند.

*پیش از آغاز دیدار از سوی مدیران باشگاه نساجی به دلیل روز مربی از ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان تجلیل شد.

موقعیت‌های بی ثمر هر دو تیم

تیم سپاهان بازی را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدای کار، رامین رضائیان پاس بلندی را برای آریا یوسفی ارسال کرد اما شوت این بازیکن دقت کافی را نداشت و با برخورد به مدافع نساجی راهی کرنر شد. در ادامه بازی و در دقیقه ۳ اسماعیل بابایی از سمت راست توپی را به محوطه جریمه سپاهان ارسال کرد که ضربه سر آریا برزگر با واکنش خوب پیام نیازمند راهی کرنز شد.

در دقیقه ۱۳ ضربه آزاد برای سپاهان به وجود آمد که شوت رضا اسدی با واکنش رشید مظاهری به بیرون رفت. چند دقیقه بعد رامین رضائیان از سمت چپ ارسالی به سمت دروازه نساجی داشت که ضربه برایان دابو را به راحتی مظاهری در اختیار گرفت.

در دقیقه ۴۳ عیسی آل کثیر به زیبایی به محوطه جریمه نساجی نزدیک شد و در حالی که می‌رفت با رشید مظاهری تک به تک شود محمدرضا عباسی با یک تکل خوب توپ او را دور کرد و موقعیت برای سپاهان از دست رفت.

کد خبر 5924777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha