سخنگوی وزارت امور داخلی غزه:

مصر تصمیم تاریخی در توقف فاجعه در غزه اتخاذ کند

مصر تصمیم تاریخی در توقف فاجعه در غزه اتخاذ کند

سازمان های بین المللی در حالی از اوضاع فاجعه بار در غزه خبر می دهند که سخنگوی وزارت امور داخلی غزه از قاهره خواست که تصمیم تاریخی برای توقف فاجعه رژیم صهیونیستی اتخاذ کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مدیر برنامه جهانی غذا اعلام کرد: اوضاع غیرنظامیان در غزه فاجعه بار است و ساکنان غزه نیاز دارند که برای خانواده های خود غذا تهیه کنند. ما مجددا خواهان رسیدن امن و بدون مشکل کمکها و سوخت هستیم.

از سوی دیگر سازمان بهداشت جهانی بیان کرد: گزارش هلال احمر فلسطین درباره هشدارهای تخلیه بیمارستان القدس در غزه بسیار نگران کننده است. تخلیه بیمارستانهای پر از بیمار، جان بیماران را در معرض خطر قرار خواهد داد.

از سوی دیگر سخنگوی وزارت امور داخلی غزه اعلام کرد: اشغالگران اسرائیلی از زمان حمله دچار سردرگمی هستند و به دروغ و و اقدامات گمراه کننده روی آورده اند. ما به سوخت برای بیمارستانها نیاز داریم.

وی افزود: دروغ هایی که اشغالگران بیان می کنند نشان از بحران عمیقی است که به آن به سبب کشتار جمعی، گرفتار شده اند. سران اشغالگر باید به دادگاه جنایات جنگی معرفی شوند. از مصر می خواهیم که تصمیم تاریخی در توقف فاجعه در غزه اتخاذ کند و توان آن را دارد.

کد خبر 5924843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha