۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۴۲

فرمانده انتظامی چهارباغ خبر داد؛

اجرای طرح پاکسازی در مهدی آباد و ملک آباد

اجرای طرح پاکسازی در مهدی آباد و ملک آباد

چهارباغ- فرمانده انتظامی چهارباغ از کشف هشت فقره انواع سرقت و دستگیری ۱۰ سارق در اجرای طرح ۴۸ ساعته پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در منطقه ملک آباد و مهدی آباد خبر داد.

سرهنگ کامران چراغی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان چهارباغ به منظور ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان، طرح پاکسازی را در نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان به مرحله اجرا درآوردند.

وی افزود: در اجرای این طرح ۴۸ ساعته مأموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و کشف ۸ فقره سرقت و دستگیری ۱۰ سارق شدند.

سرهنگ چراغی اظهار داشت: در این طرح، مقادیری از انواع مواد مخدر کشف، ۷ معتاد متجاهر تحویل مراکز بازپروری و چند فروشنده مواد مخدر نیز دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

این مسئول انتظامی، افزود: در این طرح از ۱۰ ضایعاتی و ۱۰ منزل خرده فروشان مواد مخدر نیز بازرسی و یک دستگاه خودرو سرقتی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ در پایان با تاکید بر استمرار اینگونه طرح‌ها در طول سال تصریح داشت: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 5925027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha