دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه:

طی امروز بیش از ۱۰۰ نفر به شهادت رسیدند

طی امروز بیش از ۱۰۰ نفر به شهادت رسیدند

رییس دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اعلام کرد که در نتیجه جنایات امروز ارتش رژیم صهیونیستی در غزه، بیش از ۱۰۰ فلسطینی از جمله ۵ نوزاد به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رئیس دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی تنها طی روز جاری بیش از ۱۰۰ فلسطینی ساکن غزه از جمله ۵ نوزاد را به شهادت رسانده است.

رئیس دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه تاکید کرد: آژانس آنروا و سازمان‌های بین‌المللی با کرنش در برابر تهدیدهای اشغالگران، از مسئولیت خود شانه خالی می‌کنند. این سازمان‌ها در سطح انسانی در حال ارتکاب اشتباه هستند و ضمانتی برای ماندن آن‌ها در داخل نوار غزه وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در نتیجه بمباران پیاپی غزه توسط اسرائیل آسیب دیده‌اند و از ابتدای جنگ تاکنون ۱۱۶ نفر از کادر پزشکی، ۱۸ نفر از اعضای تیم امداد و نجات و ۳۵ خبرنگار به شهادت رسیده‌اند.

رئیس دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه افزود: اشغالگران چندین مسجد، ۷ کنیسه و ۲۰۳ مدرسه را هدف قرار دادند. اشغالگران جنایتکار توجهی به قوانین بین‌المللی ندارند، زیرا می‌دانند که مورد بازخواست قرار نخواهند گرفت.

وی ادامه داد: اشغالگران به اطراف بیمارستان شفا حمله می‌کنند. نوار غزه از نظر انسانی منطقه فاجعه‌زده است و جامعه بین‌الملل باید به مسئولیت‌های خود در قبال آن عمل کند.

گفتنی است پیش‌تر اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: اشغالگران طی ساعات گذشته مرتکب ۵۶ کشتار شدند که در نتیجه آن ۳۰۲ نفر به شهادت رسیدند که بیشتر آنان را آوارگان تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: شمار شهیدان در غزه به ۸۰۰۵ نفر رسیده است که در این میان ۳۳۴۲ نفر کودک، ۲۰۶۲ زن و ۴۶۰ سالخورده به چشم می‌خورند.

کد خبر 5925082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha