۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵

دوره آموزشی پدافند غیر عامل برای مدیران دشتی برگزار شد

دوره آموزشی پدافند غیر عامل برای مدیران دشتی برگزار شد

بوشهر- دوره آموزشی پدافند غیر عامل برای مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتی ظهر دوشنبه در این نشست ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: مدیران متناسب با وضعیت هر اداره اقدامات پدافندی را انجام دهند.

اکبر قائدی با بیان اینکه گستره پدافند غیر عامل زیاد است و ابعاد زیادی را در بر می‌گیرد، ادامه داد: در حوزه پدافند غیر عامل باید به مسائل زیست محیطی نیز توجه جدی شود.

وی از بخشداران به عنوان مسئول پیگیری و اجرایی نمودن اقدامات و برنامه‌های پدافند غیرعامل در بخش‌ها یاد کرد و گفت: بخشداران ضمن پیگیری مستمر نتیجه اقدامات را اعلام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتی بیان داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، با استفاده از جدول نسبت به مشخص کردن نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت‌ها و تهدیدات موجود در هر دستگاه در حوزه پدافند غیر عامل اقدام و نسبت به تهیه برنامه مدون و اقدامات مؤثر در زمینه مرتفع نمودن نقاط ضعف مربوطه با توجه به تهدیدات موجود اقدام و گزارش مربوطه به فرمانداری ارسال کنند.

وی افزود: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نسبت به آموزش کارکنان مربوطه در حوزه پدافند غیرعامل بر اساس وظایف هر دستگاه اقدام کنند.

کد خبر 5925553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha