۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان تأکید کرد؛

لزوم برخورد با رفتارهای غیراخلاقی در مهمانپذیرهای کردستان

لزوم برخورد با رفتارهای غیراخلاقی در مهمانپذیرهای کردستان

سنندج- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان بر لزوم برخورد با برخی رفتارهای غیراخلاقی در رستوران‌ها و مهمان‌پذیرها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر حسینی ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر اصناف استان کردستان اظهار کرد: متأسفانه هرچند گاهی مشاهده می‌شود که تعدادی از هتل‌ها و مهمان‌پذیری‌های استان، اتاق‌های خود را در ساعاتی از شبانه روز به منظور انجام برخی رفتارهای غیراخلاقی به افراد خاص اجاره می‌دهند.

وی بر لزوم پیگیری مفاد تفاهم نامه سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور با ستاد امر به معروف و نهی از منکر مرکز برای تعامل و نظارت بیشتر بر بازار و اصناف و جلوگیری از تخلفات و به سرانجام رساندن مطالبات مردمی تاکید کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، با اشاره به برخی گزارشات طلایه داران ستاد از اصناف استان کردستان، انجام برخی بی اخلاقی‌ها در تعدادی از صنوف استان را مایه تأسف دانست و گفت: در خصوص این بی‌اخلاقی‌ها، دادستان استان نیز در جریان قرار گرفته است و بسیج اصناف نیز باید در جریان قرار بگیرد و در صورت عدم اصلاح این صنوف، با آنها مطابق قانون برخورد شود.

حسینی، با اشاره به ایجاد اتاق‌های ویژه در برخی رستوران‌ها و هتل‌های استان به منظور انجام برخی رفتارهای غیراخلاقی و انجام مراسم عروسی آن‌چنانی در تعدادی از هتل‌های استان، بر لزوم ورود دادستانی و پلیس امنیت اخلاقی و برخورد با بانیان آن تاکید کرد.

وی افزود: متأسفانه هرچند گاهی مشاهده می‌شود که تعدادی از هتل‌ها و مهمان پذیری‌های استان، اتاق‌های خود را در بخشی از روز به منظور انجام برخی بی‌اخلاقی‌ها به افراد خاص اجاره می‌دهند.

کد خبر 5925642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha