۹ آبان ۱۴۰۲، ۹:۲۰

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان:

وقوع ۲۱ حادثه و حریق در سمنان/ یک نفر مصدوم شد

وقوع ۲۱ حادثه و حریق در سمنان/ یک نفر مصدوم شد

سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع ۲۲ حادثه و حریق طی هفت روز گذشته در سمنان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث یک نفر مصدوم شده است.

رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی هفت روز گذشته ۲۱ حریق و حادثه در سطح شهر سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: در مجموع این حوادث اگرچه فوتی نداشت اما باعث مصدومیت یک نفر شد و ۲۹ نفر نیز امداد رسانی شدند.

وی ضمن بیان اینکه از این تعداد ۱۵ مورد عملیات مختلف بوده است، افزود: محبوسی در کابین آسانسور و اماکن، تصادفات رانندگی، گیرکردن حلقه در انگشت دست، گرفتن حیوانات موذی و غیره بیشترین فراوانی امداد رسانی به شهروندان سمنانی طی یک هفته اخیر بوده است.

رئیس اداره آتش نشانی سمنان با بیان اینکه شش مورد از حوادث مختلف به آتش سوزی مربوط می‌شود، ابراز داشت: مأموران آتش نشانی سمنان آتش سوزی‌های منازل و ضایعات را در سطح شهر پوشش دادند.

خادمیان ضمن بیان اینکه شب گذشته وجود حریق در خیابان شهدای سمنان به سازمان آتش نشانی سمنان گزارش شد، تصریح کرد: با تلاش آتش نشانان حریق واحد مسکونی ویلایی اطفا و مصدوم حادثه نیز به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی افزود: علت وقوع این حادثه در دست بررسی قرار دارد اما وجود خاموش کننده‌های دستی و پرهیز از نگهداری مواد شیمیایی در کنار اقلام اشتعال زا می‌تواند از بروز خسارت حریق به افراد پیشگیری کند.

کد خبر 5926244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha