۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴

معاون علوم پزشکی اردبیل خبر داد؛

شناسایی یک واحد دندانپزشکی متخلف در اردبیل

شناسایی یک واحد دندانپزشکی متخلف در اردبیل

اردبیل-معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: یک واحد دندانپزشکی متخلف به دلیل دخالت فرد فاقد صلاحیت علمی در اردبیل شناسایی و پلمب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین نسیمی دوست ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک محل غیرمجاز دندانپزشکی و یک محل غیرمجاز طب سنتی در اردبیل پلمب شدند.

وی افزود: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه این محل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی شد.

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان اردبیل با بیان اینکه این دندانپزشکی با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی پلمب شد، گفت: فرد متخلف در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

نسیمی دوست ادامه داد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی، دندانپزشکی، طب سنتی، کاشت مو و زیبایی در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی، دندانپزشکی و طب سنتی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گزارش دهند.

کد خبر 5926547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • لیلامنافی IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      2 0
      منم باپلمپ کردن جاهای غیرمجازموافقم ممنون اززحماتتون🙏