۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷

مدیر فرودگاه شهدای اراک:

برقراری مجدد پروازهای اراک به مشهد دستور کار ویژه است

برقراری مجدد پروازهای اراک به مشهد دستور کار ویژه است

اراک-مدیر فرودگاه شهدای اراک گفت: برقراری مجدد پروازهای اراک به مشهد دستور کار ویژه است و این موضوع در روزهای آتی تعیین تکلیف می شود.

رحیم حسینی نسب در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه زیرساخت‌های فرودگاه اراک به‌صورت شبانه روزی برای انجام تمامی پروازها فراهم است، اظهار کرد: شرکت‌های هواپیمایی به طور معمول برای انجام پروازهای هوایی محدودیت دارند اما با تعامل و پیگیری انجام شده در راستای از سرگیری پروازهای اراک به مشهد مقرر شد پس از بازدید این مهم محقق شود.

مدیر فرودگاه شهدای اراک تصریح کرد: طی بازدیدی از فرودگاه اراک توسط یکی از شرکت‌های هواپیمایی امکانات و خدمات این فرودگاه مثبت ارزیابی و قرار شد ظرف ۴۵ روز بعد از بازدید تعهد آنها محقق شود.

حسینی نسب گفت: امید می‌رود این تعهد هر چه زودتر محقق شود چرا که در این صورت ۲ پرواز در طول هفته از اراک به مشهد انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه شهدای اراک گفت: در خصوص پرواز به عتبات حدود ۱۷ پرواز در سطح کشور برای اربعین پیش بینی شده بود که به ۲۵۰ زائر حسینی در غالب ۲ پرواز از اراک به عتبات انجام شد.

حسینی نسب با اشاره به مشکلات پرواز در اربعین گفت: امسال مشکلاتی برای زوار در خصوص خرید بلیط پرواز ایجاد شد که این موضوع به شرکت هواپیمایی اعلام شد که امید است رفع شود.

پرواز حج عمره از فرودگاه اراک انجام می‌شود

حسینی نسب ادامه داد: با توجه به برقراری پرواز حج عمره که از ماه آینده آغاز می‌شود، اکنون نزدیک به ۳۵۰ هزار زائر عمره در سطح کشور ثبت نام انجام شده است.

وی گفت: به طور حتم با توجه به تقاضای بالای زائران امید می‌رود پروازهای عمره نیز با تلاش مسئولین از این استان انجام شود.

حسینی نسب گفت: تناسب زمانی، قیمت و شرایط فردی سه اصل مهم در راستای بهره گیری از ظرفیت هواپیمایی در مسافت کوتاه است.

وی افزود: برخی افراد محدودیت پروازها در اراک را دلیل نبود جاذبه‌های لازم در این شهر عنوان می‌کنند اما به طور حتم در صورت وجود هواپیمای متناسب با مسیر تهران شرایط برای پرواز از اراک مهیا است.

کد خبر 5927126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha