۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر:

پارک و پلاژ بانوان بوشهر نیازمند توجه بیشتری است

پارک و پلاژ بانوان بوشهر نیازمند توجه بیشتری است

بوشهر- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار پیوست فرهنگی برنامه‌ها در سازمان‌های شهرداری شد و گفت: پارک و پلاژ بانوان بوشهر نیازمند توجه بیشتری است.

به گزارش خبرنگار مهر، پروین خوشبخت صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در کنار عمران و خدمات شهری باید به حوزه فرهنگ توجه جدی کنیم گفت: فعالیت‌های فرهنگی زودبازده نیست بلکه با گذشت زمان به نتیجه می‌رسد.

وی افزود: در شرح وظایف سازمان‌های شهرداری برنامه‌های فرهنگی نیز دیده است که انتظار داریم این سازمان‌ها با توجه به محور فعالیت‌های خود پیوست فرهنگی در برنامه‌های خود تدوین کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر با تاکید بر توجه به سند چشم انداز فرهنگی گفت: سازمان‌های شهرداری، شورای شهر و مردمی بودن طرح‌های فرهنگی سه ضلع مهم سند چشم انداز فرهنگی شهر بوشهر می‌توانند باشند.

خوشبخت در ادامه خواستار توجه ویژه به وضعیت پارک و پلاژ بانوان شد و گفت: انتظار جامعه بانوان از شورا و شهرداری فراهم کردن امکانات تفریحی و رفاهی ویژه آنها است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر در پایان با گرامی داشت یاد و خاطره شهید آرمان علی وردی گفت: این شهید یک الگوی تربیتی برای نسل امروز است.

کد خبر 5927343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha